לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

האח הגדול VIP - סיכום


בהן צדקי שבארבעת השבועות האחרונים חשבתי לפחות 10 פעמים אם לא יותר לשבת לכתוב על "האח הגדול". הדבר היחידי שמנע ממני לעשות את זה היה היעדר זמן מצד אחד, והרצון לכתוב משהו קצת יותר מעמיק מצד אחר. היו לי מיליון ואחד ניתוחים על "מחנה אמיר" או "מחנה מנחם" ועוד מיליון ואחד  דרכים להגיד שאני לא סובל את מאיה בוסקילה, אבל איכשהו, אף פעם לא מצאתי את הזמן באמת לשבת ולכתוב.

והנה, הפעם, כשאני ממש מכריח את עצמי, יוצא לי לכתוב על " האח הגדול VIP " אחרי שהוא נגמר. ועכשיו, עכשיו זאת החוכמה הקטנה ביותר בעולם להגיד שדודי מליץ הוא ההפתעה של התכנית ושפנינה טורנה הזאת מחופפת לגמרי אבל MILF ברמות.

ובכל זאת, כיוון שהבלוג הזה משמש גם כיומני היקר וגם כמקום שבו אני יכול להגג להנאתי, אני לא יכול לפטור את האח הגדול מחיי מבלי להקדיש לו כמה שורות ואמירות. אז ככה...

·         אני והאח הגדול – סיפור שקרה באמת:
את האח הגדול הקודם סירבתי לראות בכל תוקף והכנתי מניפסט שלם למה לא צריך לשתף פעולה עם הפרומו-אים הבלתי נגמרים של ערוץ 2 שהרסו את ההנאה מכוכב נולד 6.
אחרי שהתכנית צברה תאוצה בלעדיי, היה לי מניפסט חדש על ההתבהמות שכרוכה בהתבובלילות. אני לא אוהב את ארז טל ואני לא סובל את אפרת אברמוב. האח הגדול היה אסור לעיכול והאחות הקטנה הגעילה את הנשמה.

·         אז למה בסוף ראיתי?
70% מהעובדים סביבי הן עובדות. באח הגדול הקודם נאלצתי לשמוע כל בוקר שיחות בובליל/שפרה. עד ערב הגמר של האח הגדול, כל הנסיונות שלי להתעלם מהתכנית לא עזרו והגעתי לגמר כשאני מכיר את הגיבורים. ידעתי מי זה בובליל, ידעתי מי זאת שפרה, מי זה ליאון, וגרוע מכך, עכשיו אני יכול להודות שצפיתי בגמר ברמה של עניין. לא שלחתי SMS-ים, אבל בהחלט ידעתי שאני אתבאס רצח אם בובליל יינצח. הוא לא ניצח, ראיתי בעצמי.

·         אז איך יוצאים מהאידיאולוגיה שעליה הטפת בנחרצות רבה כל כך רק לפני חודש ?
פשוט מאוד. ממציאים תירוץ. באח הגדול המקורי לא צפיתי מפני שכאדם בוגר, לא אמור להיות לי שום עניין בחבורת אנשים זרים שכלואים ביחד בתוך בית ומבצעים משימות של תנועת נוער. בשביל לראות ערסים עילגים אני יכול להסתובב בכמה רחובות נבחרים בחולון ובשביל לראות בחורות יומרניות אני יכול להסתובב בכמה רחובות סמוכים בחולון. ובכל זאת, לבית האח הגדול
VIP נכנסו אנשים שהיו מוכרים לי ברמה כזו או אחרת. קשה לי להגיד שהייתי מזהה את דודי מליץ או פנינה טורנה אם הייתי נתקל בהם ברחוב, אבל ידעתי שהם קיימים. ידעתי שהוא האקס של מאיה ושהיא חברה של ריטה. אני קורא את מנחם בן באדיקות. אני תופס משימי תבורי זמר ענק ששר חומרים שבד"כ לא מעניינים אותי וכן הלאה. שאלה אחת הייתה אקוטית ונותרה כזו גם לאחר חודש: מי זה לעזאזל גיא לובלצ'יק ולמה הוא צריך לעניין אותי ???

·         מה הסיפור עם מנחם בן ?
הוא כזה. מיוחד כזה. לא ידעתי שהוא נכנס לוילה, אבל הבנתי את זה ברגע שהוא נכנס. שתול או לא שתול, ההפקה ידעה שהמפגש בין הפסאודו אינטלקטואליזם המטרחן ומייגע של בן לבין שאר תושבי הוילה יעורר בעיות. תוסיפו לזה את נפשו המסוכסכת של בן ותקבלו מתכון לחודש מענג. לפחות מבחינת ההפקה.

·         אז מה בעצם היה הרגע המשמעותי ?
היו כמה: הריב בין אמיר לדודי היה נפלא. אבל בעיקר האמירה של אמיר "באת להציק ?"
כלומר, מבחינתו של גוטמן, הנוכחות של דודי מליץ היא הצקה. באת להטריד את מאיה הכוהנת הגדולה. אמיר חושב בסלבית. מבחינתו לדודי מליץ אין זכות קיום מחוץ ליקום של מאיה בוסקילה. באיזשהו מקום הוא אפילו צודק. היה עוד רגע בריב שאהבתי, האמירה של אמיר (הנעלב עד עמקי נשמתו) "אם רק היית עושה פסיק ממה שעשיתי". על מה בדיוק הוא מדבר ?
הוא נמצא ב-
Performing arts ודודי מליץ במקרה הטוב מקדם מסעדה. איך בכלל אפשר להשוות בין אחד לאחר ? והיה עוד רגע של טלוויזיה משובחת ומציצנית: התמונה של גיא לובלצ'יק מקבל את ההודעה על מות סבתו. בהתחלה נורא רטנתי כנגד זה וראיתי בזה מציצנות מיותרת לחלוטין. אבל היה דבר אחד גאוני ברגע הזה: שנייה לפני שגיא נכנס לחדר האח הגדול לקבל את הבשורה, הוא לבש חולצה שעליה כתוב You’re not dead yet. הוא לא ידע, וכנראה שאם היה יודע היה נמנע מזה, ובכל זאת, רגע טלוויזיוני ענק.

·         OK, ועכשיו כשהסכמת, התוודעת והתמכרת, אתה מתכוון לצפות באח הגדול הבא ?
אני לא יודע. ברור לי שזה דורש-זמן והתמסרות ואני לא בטוח שאני רוצה לעבור את התהליך הזה עוד פעם. מספיק נהייתי צופה קבוע בכוכב נולד, האח הגדול כבר ממש יהיה מוגזם. מהצד האחר, ולא נעים לי כל כך להודות בזה, ממש ממש אהבתי את זה. באמת שכן. וזה היה מעניין. ויכול להיות שזה יעניין אותי גם כשיהיו אנשים זרים. ובקיצור, אני מכין סט חדש של תירוצים שבעקבותיו יהיה לי "מותר" לצפות.

·         ולסיכום, אולי כמה מילים על כל מתמודד....
יוסי מילשטיין – בכיתה י' כשיסדנו את המחששה של ביה"ס, היה בה בחור בשם עודד "פילטר". הוא היה בכיתה ט', בחור נחמד אבל תלמיד דפוק לחלוטין. די מהר המערכת התייאשה ממנו ולאורך רוב שנת הלימודים יכולנו למצוא אותו יושב במחששה. בכל שעה שבה היית יוצא מהכיתה או לא נכנס אליה בכלל, ידעת שעודד פילטר יהיה במחששה. נכון לכל שיחה איכותית. יוסי מילשטיין הוא בערך אותו דבר, רק בלי השיחה האיכותית. מימיי לא ראיתי בן אדם שמעשן כל כך הרבה.
דניאלה פיק – שתי פיקיות נכנסו לוילה. אחת דברנית ומלאת חיים (דניאלה). השנייה לא אמרה במשך ארבעה שבועות כמעט כלום וכמעט ולא נשארה בזכרון (שרונה).
אחת הייתה המודחת השנייה מהוילה (דניאלה) אחת שרדה עד יומיים לפני הסוף (שרונה).
אם בסופו של דבר הפיקית שעוד דיברה והראתה סימני חיים הייתה זו שעפה כמעט-הכי-מהר, מה זה מעיד על דעת הקהל על הפיקיות ???
כוכי מרדכי – משום מה בכל פעם שהשם שלה עלה בשיחות על התכנית בעבודה, שמעתי ביטויי נאצה וחוסר אהדה כלפייה. אני מודה שלא לגמרי הצלחתי למצוא את זה. מתוך כל האנשים שסבבו את אמיר פיי גוטמן היא הייתה זו שפחות עצבנה אותי.
מאיה בוסקילה – מבחינתי, היא התגלית האמיתית של התכנית. אם עד "האח הגדול" סתם לא אהבתי אותה, עכשיו לפחות קיבלתי את כל הסיבות המתאימות. כנראה שהיא הכי מעצבנת בארץ. אני לא יודע מה יש בה במאיה בוסקילה שנראה כל כך לא אמיתי , אבל זה כבר גובל בהטרדה. כל מילה שיוצאת לה מהשפתיים נשמעת כמו שקר. ומה זה לעזאזל המשפט "באתי עם האמת שלי". מה זה החארטה הזה ??? מה זה אומר לעזאזל ??!!??
נכון לימים אלה אני אפילו מתעב אותה יותר משאני מתעב את אופירה אסייג. הישג אמיתי לכל הדעות.
אמיר פיי גוטמן – בשבוע הראשון של התכנית אני מודה שממש התפעלתי ממנו. הוא בחור יפה שהפגין כושר מנהיגות ונראה כמו התגלית האמיתי של הוילה. כנראה שבתום השבוע נגמרו לו הבטריות והחל מהשבוע השני ההתנהגות שלו הייתה פשוט מביכה. וחבל שכך. עד שהוא התחיל לדבר על זה שהוא "בא להפיץ אהבה" יכולתי באמת להאמין שיהיה מעניין אותי לשמוע מה שיש לו להגיד גם אחרי התכנית הזאת. זה עבר לי מהר.
גיא לובלצ'יק – לא באמת, מי זה ???
עדי נוימן – ההחמצה הגדולה של התכנית לטעמי.
עדי נוימן צעירה, אנרגטית, כוּסית (בנסיבות המתאימות), קשקשנית ומלאת חיים. אני חושב שהיא יכלה להתבלט הרבה יותר ולעשות הרבה יותר. איכשהו זה לא בא לידי ביטוי ויכול להיות שההתחברות למחנה הנרגן של אמיר קצת דפק את דעת הקהל כלפיה. עוד יותר חבל ששנייה של התקוטטות ואי-לבישת תחתונים יהיה כל מה שיזכרו ממנה. היא באמת הייתה שווה יותר.
שרונה פיק – במשך ארבעה שבועות ראינו אותה בוילה ועדיין לא שמענו אותה אומרת כלום. ממש כלום. וכנראה שכל מה שייזכר משרונה הוא זה שהמשפחה הגועלית שלה לא באה לבקר אותה. ככה זה, כשזה למשימה באמצע היום והזדמנות של דקה וחצי להופיע בטלוויזיה, צביקה או דניאלה לא ממהרים להופיע. לעומת זאת, שניהם טרחו להתייצב בטרום גמר. בכל זאת, 33.5% רייטינג זה לא בא ברגל.
קורין אלאל – קורין עפה כי לא היו מספיק אנשים שהצביעו עבורה בגמר. היה ברור שלאף אחד לא יהיה את הלב להדיח אותה. איך אפשר להדיח את קורין אלאל ? זה כמו להכות כלב עם שלוש רגליים. קורין אלא היא היחידה שהקפידה להתנהג כאילו זה לא הבית שלה. היא כנראה ההומלסית הכי מסודרת בהיסטוריה. במשך חודש היא חיה בוילה כל כך מושקעת ובכל זאת גם בה היא הקפידה להראות רוב הזמן כמו הומלסית.
פנינה טורנה – אם לא דודי אז היא.
Definitely. היחידה שלא היססה להשתגע בפני המצלמות. אני לא יודע בדיוק איך החברות בינה לבין ריטה עבדה כל השנים. שתיהן מצטיירות כ – Drama queens ולהחזיק חברות במצב כזה נראה לי קשה במיוחד. אגב, טורנה שיחקה את אוולין בסרט "חולה אהבה סשיכון ג'" אותה אוולין שגרמה לשמיל בן-ארי (חרפוף) להשתגע. במציאות כנראה שהיא זו שהייתה צריכה להיות מהצד השני של גדר בית המשוגעים. ובכל זאת, אני מת עליה. MILF
ברמות.
מנחם בן – אני לא חושב שהוא היה שתול של ההפקה. אני פשוט חושב שהצליחו למצוא מישהו שבדומה לתומרקין, לא יהסס לפגוע בכל מי שיעמוד מולו. בלי סיבה, סתם בשביל הכיף.
באח הגדול הבא בטח יביאו את קדישמן שיסתובב שם כל היום עם חיתול או כל אחד אחר שיסכים להעליב את כולם. אולי נתן זהבי.
שימי תבורי – הוא זמר ענק, פשוט זמר ענק. גם ג'ון לנון היה ענק (אבל כנראה חרה של בן אדם). יש הרבה כאלה. "שיתרכז בלשיר. הכי טוב".
דודי מליץ – ברגעי הסיום של הגמר הבנתי שאם הפרס היה הולך לשימי תבורי ולא לדודי, הייתי מתאכזב בערך כמו אחרי הפסד של הפועל בדרבי. לא רק בגלל ההפסד של הפועל אלא בעיקר בגלל הנצחון של מכבי. חוסר הרצון לראות את הצהובים עולצים.
דודי היה הכי ראוי והכי צודק. בשבוע הראשון ציפינו שהוא ינסה לעצבן את מאיה. אחר כך המשפט השגור ביותר היה "אני ממש מופתע מדודי. הוא הרבה יותר אינטיליגנט ממה שחשבתי". ובסוף הוסרו הכפפות וכולם אמרו "מה לעזאזל הוא עשה איתה 3 שנים ???"
כנראה שבגלל מאיה בוסקילה ציפינו שדודי יהיה חכם כמו קרש חיתוך. עכשיו, בגלל הרושם שדודי מליץ עשה, אולי סוף סוף נוכל לשקם את תדמיתה של מאיה בוסקילה בעינינו. בכל זאת, היא יצאה עם דודי מליץ פעם.....


 

נכתב על ידי , 3/4/2009 23:08   בקטגוריות אקטואליה וכאלה, וכאלה, מוזיקה וכאלה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Flower ב-5/4/2009 23:41



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)