לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

צהוב (תרתי משמע)


נפתח בוידוי: אני לא אוהב את תום אבני. אף-פעם לא אהבתי אותו. אף-פעם לא הוקסמתי מהכשרון שלו. אני לא אוהב ילדי פלא ואני עוד יותר לא אוהב אותם כשהם מתבגרים וממשיכים לנדנד. חוצמזה, הוא היה החבר של אגם רודברג (שהיא לטעמי ילדה יפיפיה) כך שיש לי את כל הסיבות שבעולם שלא לאהוב אותו. ואני אכן, כפי שציינתי לא אוהב אותו. ולמה כל הפתיחה הזו חשובה ?

היום פורסם ב-NRG שאבני מבקש לדחות שוב את הגיוס שלו לצה"ל והפעם בתואנה של הרטבת לילה. כהרגלם, בחרו ב-NRG לדבוק בקו המרושע והצהוב שמאפיין אותם מאז שהם עלו לאוויר ולא להישאר נאמנים לעובדות ולצנעת הפרט. אני לא מעודד את תופעת הסלבריטאים שלא מתגייסים לצבא. אני מבין שלכל אחד ואחת מהם, הגיוס לצבא הוא פגיעה, לעתים אנושה, בקריירה. אני מבין את כל זה, אבל ישנם אנשים שבאים ממשפחות הרוסות או קשות-יום או סתם מתקשות ובשבילם הגיוס לצבא הוא טראומטי הרבה יותר ובכל-זאת הם מתגייסים. הם מתגייסים כי כולם מתגייסים וכי עד שיחליטו אחרת זו חובה (ואף זכות) של כל מי שמגיע לגיל 18. עד כאן הכול טוב ויפה. אבני צריך להתגייס כמו כל בן-תמותה-ישראלי אחר שמגיע לגיל הזה. אבל...במקום לתקוף את אבני עניינית, מעדיפים ב-NRG להתייחס למידע רפואי שאמור להיות חסוי (וצריך לבדוק איך הוא הגיע לידיהם של אנשי NRG) ולפרסם עובדות שאינן נכונות. אבני לא או-טו-טו בן 20. בדיקה קצרה באינטרנט (בדיוק כפי שאני עשיתי) הייתה מגלה שאבני, יליד אפריל 86', יהיה בן עשרים רק בעוד שנה וחצי. אמנם או-טו-טו אבל עוד הרבה או-טו-טו-אים. וכך, אייטם שבו מפורסמות עובדות רפואיות שאמורות להישאר חסויות ועובדות שאינן נכונות, מפאר את העמוד הראשי של דף הרכילות של NRG. במקום להתרכז בעיקר ולפתח דיון שווה בהחלט (ספורטאים וסלבריטאים שמעדיפים את הנוחות שבאזרחות) NRG מתרכזים בחסוי ובשגוי. לא בפעם הראשונה, אגב.

נכתב על ידי , 26/11/2004 20:37   בקטגוריות אקטואליה וכאלה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סימה ב-3/12/2004 22:18



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)