לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

נדודי שינה משודרגים


כבר כמעט ושכחתי את הקטע הזה של נדודי שינה. את התסכול שכרוך בלקום באמצע הלילה ולדעת שלא תישן יותר. אני ער כבר שעתיים ולא מרגיש לרגע אחד כאילו שיש בי את היכולת לחזור לישון. אפילו כבר הספקתי לנתח קלות את החלום שחלמתי במהלך ארבע השעות בהן כן הספקתי לישון (חלום מוזר על טקס חלוקת פרסים, על גיטרה קלאסית מושנה ועל תמר אייזנמן ואהוד בנאי).

ההבדל העיקרי בין נדודי השינה של פעם לאלה שעכשיו הוא העובדה המשמחת שאני חולק את מיטתי עם בת זוג. ארוסתי הנפלאה. ארוסתי שמצליחה באורח פלא לקום בדיוק מתי שאני קם באמצע הלילה (או שאולי אני זה שקם מתי שהיא קמה או אולי הביצה קדמה לתרנגולת....), ושיש לי את האפשרות לנהל איתה שיחת לילה שנעה בין סקירת אירועי היום, המשך ההכנות והתכנונים והמזימות לקראת החתונה ו/או ניתוח החלום ההוא מקודם. אחרי שעה וקצת וכוס פפסי מקס לכל אחד אני אומר לה ללכת לישון ולוקח את הלפ-טופ שלה לסלון להתבודד איתו לעוד קצת זמן. אני לא צריך לקום לעבודה עוד כמה שעות היא דווקא כן. אין כמו נדודי שינה משודרגים.

נכתב על ידי , 9/10/2009 05:00  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-9/10/2009 10:09



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)