לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

סוגיית מאמן הנבחרת / תנו לברקוביץ'


ואני דווקא אומר, תנו את התפקיד לברקוביץ'. פשוט מאוד. תנו לו לנסות.

ישנם לפחות עשרה אם לא עשרים אנשים ראויים יותר למלא את התפקיד הזה, הוא סתם ערס קטן ומשולל כל רסן, שחקן גאון שהקריירה שלו מתגמדת רק לנוכח הפה הגדול שלו, הוא אחת מהדמויות הכי פחות חינוכיות שניתן להעלות על הדעת, ובכל זאת אני אומר, תנו לו את התפקיד.

אתרע מזלי לראות אתמול את המשחק של הנבחרת. מהתחלה ועד הסוף. זה היה נורא. לא רק בגלל אובדן הסיכוי ולא רק בגלל התוצאה המשמימה. הנבחרת פשוט לא מעניינת. ישנו עולם שלם של טיעונים וטענות לגבי מקומן של הנבחרות הלאומיות בעולם של צ'מפיונס ליג וכו', אבל זה כרגע לא מה שעקרוני. נבחרת ישראל הפכה לחובה בלתי נעימה, לקרוב משפחה שלא נעים לבקר אבל חייבים. זה לא צריך להיות ככה. הפוליטיזציה של כל מה שקשור בהתאחדות היא ברורה והיא לא תשתנה, כנראה שלעולם לא, אבל לפחות לנו, לאוהדי הנבחרת מגיע לראות משהו מעניין. ופה ברקוביץ' נכנס לתמונה.

סביר להניח שנבחרת ישראל בהנהגתו של ברקוביץ' לא תגיע להישגים. אני לא רואה שום סיבה שהוא יצליח יותר מקשטן או גרנט, אבל לפחות יהיה מעניין. לפחות נבוא עם חשק לראות את המשחקים. והנה עוד טיעון בעדו: ברקוביץ' חבר טוב של כמה וכמה מאמנים שיוכלו לעזור לו בעצה טובה (מרקו בלבול, אלי גוטמן).

אני יודע שמדובר באמירה מעט תבוסתנית. אני מניח שדיון מקצועי יסודי היה מעלה כמה וכמה בעיות לפני השטח ובסופו של דבר אימון הנבחרת היה עובר לאחריותו של מאמן מקצועי, מנוסה ומוסמך, אבל האמת היא שאת כל הדברים האלה כבר ניסינו. זה לא עבד. זה היה משעמם רצח. האם מישהו זוכר רגע מוצלח אחד של הנבחרת של קשטן ???

במצב העניינים הנוכחי צריך עניין. זה הכל. קשה לי להאמין שההתאחדות תתן לברקוביץ' את התפקיד. בטוח שיש לקקני תחת ופוליטיקאים שממתינים, אבל אולי פעם אחת יצליח אבי לוזון לקבל החלטה נכונה או לפחות לא נגועה. העיקר שיהיה מעניין, העיקר שיבוא ברקוביץ' כזה שייעשה שמח. התייאשנו מהסיכוי שנעלה ליורו או למונדיאל רחמנא ליצלן אז לפחות שיהיה שמח. שיהיו צחוקים. שערוריות וכאלה. בזה, אני משוכנע שהנבחרת שלנו תצליח לתת פייט לנבחרות הטובות ביותר ביבשת ובעולם. 

נכתב על ידי , 15/10/2009 22:04   בקטגוריות ספורט וכאלה, אקטואליה וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-19/10/2009 07:38



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)