לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

הישראלי הראשון ב... / עמרי כספי


נדמה שהלילה הספורט הישראלי נפטר מאחד "הקופים" הרציניים ביותר שהיו לו על הגב: עמרי כספי קלע 15 נק' ב-19 דקות משחק במדי סקרמנטו קינגס והפך בכך לישראךלי הראשון ב-NBA. בכל הדיווחים התקשורתיים, העובדה שסקרמנטו הפסידה לאוקלוהמה (קבוצה חלשה בפני עצמה) הייתה משנית. העיקר ש"כבשנו" עוד פיסגה. אנחנו חלק ממשפחת העמים. יש לנו נציג ב-NBA.

תקשורת הספורט כל כך עסקה בכספי הקיץ, שרק לקראת תחילת עונת ה-NBA נזכר מישהו לכתוב שה-NBA חלש במיוחד העונה ועתיר בשחקנים זרים. לא הייתי מתעכב על זה אלמלא זה היה מאפיין את תקשורת הספורט הישראלית: אוננות בלתי פוסקת ושנאה עצמית מיד לאחר רגע השיא.

ההישג של כספי מכובד ויפה מאוד. בדומה לטל בן-חיים בזמנו (והכוונה היא לבלם המעולה של מכבי ת"א שעזב את הארץ לפני כמה שנים לבולטון ולא לבחור שדומה לו ומחליף עכשיו קבוצות באנגליה כמו שפוליטיקאי מחליף נאמנויות) כספי הפגין רצינות ובעיקר היה ממוקד במטרה. לפני שתי עונות (עונת קטש) הוא חתם על הסכם עם הנהלת מכבי ת"א שחייב אותם לדאוג לו לדקות משחק. במקום הרבה שחקנים ישראליים שמגיעים למכבי ת"א ונרקבים שם, כספי התעקש, נלחם ועשה הכול כדי להשתפר. המטרה מקדשת וכספי היה מספיק חכם כדי להבין את זה ומספיק נחוש כדי לעבוד על זה. והלילה הוא זכה להיות הישראלי הראשון ב-NBA. שלושים שנה אחרי שמכבי ת"א מנעו ממיקי ברקוביץ' לעבור לניו ג'רזי נטס, עשור וקצת אחרי שדורון שפר נבחר בדראפט ולא הגיע לקליפרז ועשור אחרי שקטש נפל קורבן לשביתת השחקנים הגדולה שמנעה ממנו את ההגעה לניקס.

יכול להיות שכספי יהיה הערת שוליים בהיסטוריה של ה-NBA. יכול להיות שסקרמנטו החלשה תהיה הפיסגה מבחינת כספי, אבל תמיד הוא יהיה הישראלי הראשון שעשה את זה. וכשם שהשנים שאחרי מדליית הזהב לא השכיחו מכולנו שגל פרידמן היה הישראלי הראשון שזכה במדליית זהב באולימפיאדה, כך ניתן לקוות שכספי יעשה קריירה יפה ב-NBA ויפתח פתח לישראלים בליגה הטובה בעולם.

בכל מקרה, אני מאחל לו שיגמור טוב יותר מהישראלי הראשון בחלל.



נכתב על ידי , 29/10/2009 19:14   בקטגוריות ספורט וכאלה, אקטואליה וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)