לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

הסניגור של השטן (או של: פיני גרשון, שרה נתניהו וגומא אגייאר)


אולי זה הסופ"ש המתקרב ואולי זה הגשם שיורד. אולי לא לקחתי היום את הכדורים הנכונים, אולי התבגרתי ואולי התקלקלתי, איך שלא יהיה, החלטתי בצעד נדיר לנסות וללמד סניגוריה על שרה נתניהו, פיני גרשון וגומא אגייאר. שלא יתרגלו, אני לא מתכוון לחזור על זה עוד הרבה פעמים או בכלל ובכל זאת...

 

שרה נתניהו - אני לא ממש נכנסתי לעומקה של פרשיית שרה ועוזרת הבית. שבענו פרשיות כאלה בעבר. אני לא חושב שהתנהגותה של שרה נתניהו רלוונטית לתפקודו של ביבי כראש ממשלה, בדיוק כשם שהימנעותה המוחלטת של סוניה פרס מאירועים פומביים לא השפיעה על זו של שמעון.

מה שכן, מאז שהצלחתי שלא להצביע למפלגת העבודה, התחלתי לראות את הדברים קצת אחרת. זה לא שביבי הפך ליונה צחה ותמימה בעיני וזה לא ששרה התחילה למצוא חן בעיניי. מידת חוסר האהדה שאני חש לשנים נותרה בעינה. הנקודה היא שכל המערכת הפוליטית הלכה לכיוונם. אם פעם עוד יכולתי לסמן טובים ורעים, היום, כמעט כולם רעים. כולם רעים עד שהוכחה חפותם. ובמצב העניינים הזה, מה מעניין אותי ששרה נתניהו אוהבת את הציפיות הדוקות או לא. זה עניינה. לכולנו יש את המנהגים המשונים שלנו, לשרה נתניהו יש עוזרת שבה היא יכולה להתעמר אגב כך. זה הכול.

בכל מקרה, הסיבה שלשמה התכנסתי כדי ללמד סניגוריה על שרה היא הטור של דרור רפאל בוואלה. שי ודרור איבדו את הלגיטימיות שלהם בעיניי עוד לפני הרבה שנים, כשהם סירבו לשתף פעולה עם שיחת הפתעה שעיתונאי אחד (נדמה לי שמתי גולן) ערך איתם. הרי הם אלה שהמציאו את הז'אנר הזה.

והנה, בטור שלו מהיום (אגב, בד"כ אני די נהנה ממה שיש לו להגיד) דרור רפאל לועג לשרה. הוא לרגע לא מעלה על דעתו שאולי העוזרת היא זו שאינה דוברת אמת. וזה לא כל כך בלתי אפשרי. הרי בעבר כבר קרו כמה וכמה מקרים בהם התקשורת עטה על נתניהו והכל התברר כעורבא פרח (עוד אומרים היום ברווז עיתונאי ???) אז למה לקחת מראש את הצד שנגד שרה ?

שוב, יכול להיות שהעוזרת צודקת והיא באמת נוצלה ונרמסה, אבל לא חייבים להאמין באופן אוטומטי לכל דבר רע שנאמר על שרה נתניהו. יכול להיות שכל הסיפור הוא שהיא הייתה בעלת בית לא נחמדה (זה בסדר, מותר לה) וקפדנית. מהיכרותי את אורחותיו של העובדי הישראלי, אולי הקפדנות של שרה היא מה ששבר את ליליאן. אולי. בכל מקרה, לא צריך לעוט על שרה.

 

פיני גרשון -  קראתי בחצי עין תחקיר בוואלה (שוב פעם וואלה, מה יהיה איתם אלה ?) לגבי אריק קריין שהוא הסוכן של פיני גרשון. לפי וואלה, קריין וגרשון הם אלו שמונעים את הגעתו של שחקן מסויים למכבי ומנסים לגזור קופון מהעיסקה תוך איומים על השחקן ומשפחתו. למעשה, גרשון לא לגמרי קשור אבל הוא מוזכר בערך בכל מילה שנייה והעובדה שאריק קריין הוא הסוכן שלו, לא ממש פועלת לטובתו. אני בערך האחרון שייחפש לגונן על גרשון אבל הנה שתי נקודות קטנות למחשבה בעניין:

1. למה כשמפרסמים תחקיר שגרשון קשור אליו בצורה קלושה אם בכלל, התמונה של גרשון שמופיעה היא ממש לא מחמיאה ? דחוף כל כך להחשיד אותו ? אתם מפחדים שהטקסט לא ידבר בעד עצמו ?

2. גרשון מאמן מכבי ת"א. בין שאר תכונותיו השליליות, אני מאמין שהוא חפץ בהצלחת הקבוצה. זה מוסיף למעמד ולחשבון הבנק. האם בעצם הטענה היא שגרשון מחליש את הקבוצה שלו בכוונה כדי לסייע לאריק קריין ? האם עולם הספורט הישראלי וישראל בכלל לא מלאים בחברויות ונאמנויות צולבות גם בלי הקשר הקלוש של קריין, גרשון והחיזוק שלא הגיע ?

 

גומא אגייאר - האמת, בכלל לא שטן. למעשה, טיפוס די נחמד וצבעוני שהתפתה להציל את הספורט הירושלמי והתאהב בעיר הקודש. היה צריך לדבר איתי לפני זה והייתי אומר לו ששום דבר טוב לא יצא מזה. בניגוד לגאיידמק, קודמו, אגייאר נדמה כמי שבאמת בא ממניעים טהורים. הוא לא חיפש לקנות את המדינה ולנהל אותה. הוא רק רצה להציל את הספורט בירושלים. איתרע מזלו של אגייאר ונדפק לו המוח בדרך. יכול להיות שהוא הגיע ארצה כשהוא מחופף לגמרי. יכול להיות ששהייה של כמה חודשים במחיצתנו תרמה לחיפופו הטוטאלי ולאשפוז הכפוי באברבנאל. בכל מקרה, אגייאר באברבנאל בצו של שופט.

ממה שאני יודע, צו של שופט זה עסק מסובך. אתה לא בא לשופט ולמחרת מקבל צו לאישפוז כפוי. צריך הוכחות וכו' וכו' וכו'.

הדיווח של העיתונות על אשפוזו של אגייאר היה פולשני ומיותר לחלוטין. בעיקר הוא היה שטחי. והנה, ישנם כלי תקשורת שמתייחסים לשהייה של אגייאר באברבנאל (בצו של שופט) כאל חופשה בבורה-בורה. בהתחלה מדווחים שהוא יועבר לתל השומר, אח"כ מראיינים אותו ואח"כ מוחים על כך שהראיון נאסר לשידור ופרסום (אגב, הכוונה היא ל - ONE, למי שלא הבין). כל הכותרות האלו מביאות רייטינג אלא שהן לא קשורות לספורט. בסופו של דבר הן פוגעות באגייאר ולא מסייעות לשיקומו הפסיכיאטרי. שוב, חשוב לזכור, מדובר בבן אדם חולה. אין לזה שום קשר לספורט, וגם אם יש, מותר לחכות עד שיבריא.

 

אז הנה, דיברתי קצת בטובתם של שרה נתניהו, פיני גרשון וגומא אגייאר. אם מאוחר יותר תראו אותי כותב דברים טובים על אבי נמני, כנראה שאני זה שצריך אשפוז.....

נכתב על ידי , 21/1/2010 14:01   בקטגוריות וכאלה, ספורט וכאלה, אקטואליה וכאלה, סלבריטיז וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-23/1/2010 11:28



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)