לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

איחודים או בקיצור: שיר חמוד של Blur


לפני כמה חודשים רציתי לכתוב פוסט שכל כולו הלל ושבח לכמה איחודים. זה היה כמה ימים אחרי שקניתי (ממש בכסף) את הדיסק החדש של "מופע האנבות של דוקטור קספר" ונהנתי ממנו מאוד. התחלתי לכתוב והפסקתי ואף פעם לא המשכתי. ומי יודע, אולי לקראת הדיסק הקרב של משינה יהיה שווה להעלות את תופעת האיחודים של להקות העבר ולשמוח על זה שמדי פעם הן מזכירות לנו מעט מהקסם הישן.

בכל מקרה, איחוד מרגש אחד שאירע הקיץ הוא האיחוד של Blur. אני לא יודע אם מדובר באיחוד For good או סתם התאחדות לצורך הופעה. איך שלא יהיה, יצא לי לשמוע את דיסק ההופעה של האיחוד הזה All the People וגם יצא לי להיתקל בדיסק מיטב הלהיטים Midlife. A beginners guide to Blur. לפני כמה שנים טובות קניתי דיסק מיטב הלהיטים של בלר ולא הפסקתי לשמוע אותו. הדיסק הנוכחי הוא מן שדרוג של הדיסק הקודם (אם כי חסרים לי כמה וכמה שירים ממש ידועים וחשובים כמו: There's no other way , Charmless man , To the end ו - Country house) והוא מכיל כמה שירים פחות ידועים והכוונה מבחינתי בשירים פחות ידועים הוא לשירים שפחות הכרתי.

אחד מהשירים האלה הוא Badhead. שיר פופ מקסים שהופיע באלבום Parklife. אני מניח שבדומה לשירים מפורסמים אחרים הוא נבלע בין שלל הלהיטים האדירים שהיו באלבום ההוא (Girls and boys, Parklife) ולמרבה המזל (שלי) הוא דאג לצוץ 15 שנים מאוחר יותר באלבום המיטב.

ניסיתי להלהיב את אשתי והיא לא כל כך התלהבה. אולי זה רק אני. בכל מקרה שווה להקדיש 3:30 בשביל עוד אחד מהתוצרים המדהימים של הבריטפופ בשיאו.

נכתב על ידי , 1/2/2010 18:08   בקטגוריות מוזיקה וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/2/2010 18:47



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)