לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

המייל הסיבירי


לפני כמה שנים, כשתיבת המייל הרגילה שלי התחילה להתמלא ולהתמלא ולהתמלא בכל מיני שטויות ומצגות וכאלה, וכשראיתי שאני מתחיל לאבד את הסבלנות להסתכל עליהם, החלטתי לפתוח תיבת מייל חדשה ולהפנות אליה את כל שולחי המיילים-הלא-חשובים-הקבועים (בעיקר: חברה טובה, חברה טובה מאוד מהעבודה, חברה פחות טובה מהעבודה ודוד שלי). חוץ מזה, העברתי לשם את כל הדואר שאני מקבל מישראבלוג. וכך, הצלחתי לפנות את תיבת המייל הרגילה שלי למיילים חשובים או לפחות מיילים מעניינים.

מתוך נימוס, לא סיפרתי לאף אחד מארבעת השולחים העיקריים שלי שמדובר בכתובת משנית. 

החברה הטובה מאוד מהעבודה מקבלת כל מיני דברים ומעבירה אותם הלאה במיילים מרוכזים. כל מייל שלה יכול להכיל 3 סרטונים או מצגות וכו'.

החברה הפחות טובה מהעבודה קצת נרגעה בתקופה האחרונה. היא עסוקה במשברי פרידה אלו ואחרים מדי פעם ויש לה פחות זמן להציק במיילים. נדמה לי שהיא גם אחד מאלה שדהתמכרו לשטויות שיש בפייסבוק (פארמוויל או פוקר או השד-יודע-מה).

הדוד שלי הוא פנסיונר שמתקרב לגיל 80, הוא לא בורר יותר מדי ושולח לי הכול. יכלתי להנות מזה אבל אני מתקשה להתמודד עם הכמויות ובעיקר, יש לו נטייה לשלוח לי מצגות ברומנית ובספרדית. הוא עצמו דובר ספרדית בצורה מינורית, אשתו ארגנטינאית ויש לה ספרדית מעולה (אבל היא לא בעניין של מצגות). נדמה לי שציינתי בפניו פעם או פעמיים שהרומנית שלי היא לא מספיק טובה לצורך קריאה והספרדית שלי לא מספיק טובה לכלום.

החברה הטובה מבלה את ימיה ליד המחשב. מדי פעם היא יוצאת לעולם הרחב אבל לרוב היא ליד המחשב. היא למעשה היחידה שיודעת שמדובר במייל משני ולכן היא בוררת: מה שיפה וחשוב ומעניין הולך למייל העיקרי וכל השאר למייל המשני. היא זו שטבעה את המושג "המייל הסיבירי" לאות מחאה על כך שאני לא בודק אותו לעיתים קרובות מדי.

 

לאחרונה, אחרי שנות הזנחה החלטתי לנסות ולעשות בו סדר. היו בו למעלה מ-1,000 מיילים. החלטתי להיות נחמד ולבדוק כל אחד ואחד מהם. אני יודע שזה מיותר, אבל ניסיתי להיות "האיש הטוב" ולהגיד לעצמי שאם מישהו שלח לי משהו, סימן שהוא רוצה שאני אראה את זה.

אחרי עבודה מרוכזת ואחרי שניפיתי את כל המיילים של ישראבלוג (מסתבר שהיו לי כמה וכמה תגובות של קוראים שלא הגבתי עליהן, זה הזמן להתנצל...) התחלתי לעבור על המצגות. רובן לא מעניינות. מה שיפה שמרתי. מה שניו אייג'י מחקתי די מהר. הדוד שלי והחברה הטובה מכירים אחד את השני ולכן היו גם כמה כפילויות. בכלל, זה פשוט מדהים לראות את מסלול חייה של מצגת או כל שטות אחרת. בטווח של כמה ימים אתה יכול לקבל אותה מארבעה או חמישה אנשים לא קשורים. תאמינו לי שזה קרה.

כרגע, שישי בבוקר, ספירת המייל הסיבירי עומדת על 538 והחל מהיום, היא תתנוסס פה בצד ותתעדכן אחת לכמה ימים.

המטרה: לאפס את המייל תוך חודש+. האמצעים: מחשב וזמן פנוי. הסיבה: לאשתי יש מגה-מבחן בחודש יוני ולכן חיי הבילויים והחברה שלנו מורכבים מללכת  ולאסוף את הכביסה מאימא שלה.

 

היה זה מאו שאמר שכל מסע של אלף מיילים מתחיל במצגת אחת על השקיעות באנטרטיקה...... נדמה לי שגם מאו לא ידע לקרוא בספרדית או ברומנית.

נכתב על ידי , 12/2/2010 10:04   בקטגוריות וכאלה, אני וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של eilon ב-15/2/2010 16:23



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)