לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

יהלומים בשמיים - משינה בקיסריה



כרטיס לשורה השלישית

אם מישהו רוצה לדעת כמה קרובה השורה שלישית למרכז ההתרחשות....


ככה קרוב !

הייתי אתמול בהופעה של משינה והיה מטורף !!! הלהקה באה לבעוט בישבנים ובעטה !!!

 

הפעם האחרונה שנתקלתי באנרגיות כאלה בהופעה הייתה כשראיתי את מטאליקה בפארק הירקון בשנת 1993 או כשראיתי את פול מקרטני בפילדלפיה בשנת 2005. אלה בערך שתי הדוגמאות הכי קרובות שאני יכול למצוא למה שעברתי אתמול. אני מודה שאני מאוד משוחד בקשר למשינה, אבל בניגוד להרבה אנשים שהיו אתמול בקיסריה, אני טרחתי להוריד את "יהלומים בשמיים" האלבום החדש שהלהקה הציעה להורדה חינם לחלוטין. אפילו שמעתי אותו כמה וכמה פעמים ברצף. אגב, מדובר באחד האלבומים הטובים של הלהקה.

יש נטייה לזלזל בלהקות בגיל הזה ובאיחודים מהסוג הזה. "חודורוב היה צריך לסגור מרפסת" וכו'. זה ממש לא נכון. כל מי שראה את משינה אתמול יודע שזה לא נכון. אולי אחרי 25 שנים, הלהקה נולדה מחדש. אגב, גם U.2 וגם מדנס הצליחו להוציא אלבומים לא רעים בכלל אחרי 25 שנות פעילות.

במקרה של מדנס, האלבום שיצא בשנה האחרונה הוא הטוב ביותר של הלהקה או אחד משני הטובים. על הקורלציה בין משינה למדנס ועל הגניבות של משינה ממדנס, אפשר לקרוא במיליון מקומות אחרים. אני באתי להגיד מילים יפות.

ואולי, הגניבה הגדולה ביותר של משינה ממדנס היא העובדה שכמו מדנס, גם משינה חיכתה לשנתה ה-25 (או ה-29 במקרה של מדנס) כדי להתמלא באנרגיות מטורפות. אנרגיות שזהות ואולי אפילו עולות על האנרגיות המקוריות. אנרגיות של אנשים בוגרים יותר. אנרגיות שוות במיוחד.

אני ממליץ לכל מי שיכול, ללכת ולראות את משינה. בקיסריה או בכל מקום אחר. מי שלא הולך להופעות שיעשה לעצמו טובה ויוריד את "יהלומים בשמיים". זה לוקח 3 או אולי 4 האזנות ואז מבינים ונכבשים. זה אלבום ללא להיטים של להקה שיודעת שהיא לא צריכה להיטים כדי להוכיח שהיא מעולה. היא פשוט צריכה להתחבר לעצמה, היא צריכה להרגיש מאוימת. המשינאים כנראה היו צריכים להרגיש שלא נותנים להם מספיק כבוד. לפני 4 שנים ראיתי אותם בהופעה אחרי שיצא "רומנטיקה עתידנית". לא הייתה אבן פנויה שלא זרקו עליהם. הלהקה באה עצבנית והראתה מה היא יודעת, אבל אפילו אותה הופעה לפני 4 שנים מתגמדת לנוכח ההופעה של אתמול. שווה ביותר (וכן, אני לאללה משוחד).


נכתב על ידי , 3/6/2010 22:22   בקטגוריות מוזיקה וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתי ב-11/6/2010 18:33



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)