לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2003

ריקושטים מהפיטמה


כשהייתי צעיר יותר, רציתי לפתוח אתר אינטרנט משל עצמי. אחי הגדול, שכבר החזיק מן אתרונצ'יק שבו הוא פירסם סיפורים ואנקדוטות (ואולי בעצם אחי יקירי היה אבי אבות הבלוג as we know it) אמר לי שעל-מנת למשוך קוראים לאתר שלי, צריך לרשום בו כמה מילות מפתח שיימשכו את הקוראים. למשל : Ziggy stardust. כל גולש אינטרנט שיריץ חיפוש על הערך המכובד הנ"ל, יגיע eventually לאתר של אח שלי ואולי יגלה עניין בשאר הדברים שרשומים שם. בסופו של דבר לא פתחתי אתר משל עצמי ואת הסיפורים והאנקדוטות שלי שמרתי לעצמי ולמקורביי (מקורביי = חברים, קרובים וחברים לעבודה. תמיד רציתי שיהיו לי מקורביי, אף-פעם לא היו. אולי עוד יהיו). והנה, לפני יומיים-שלושה פרסמתי בבלוגי המתהווה פוסט קצרצר ונטול קונטקסט מיידי לגבי פיטמה שנזדמן לי למצוץ (להלן: מצצתי פיטמה) ומיד נתמלאתי תגובות מבלוגרים אחרים. יפה. עד כה מוללתי וגוללתי כהנה וכהנה סיפורים ואבחנות חסרות משמעות ולא זכיתי לקמצוץ של יחס (ולכל אלה שהתייחסו, תודה רבה) ופתאום, פיטמה אחת, מעירה את תיבת הדואר הנכנס שלי. לא נורא. אם זה מה שצריך כדי למכור....
בכל מקרה, הכול בציניות, באמת. אני יודע ששבע תגובות זה לא איי-איי-איי. ואני שב ומודיע שאני לא טיפוס שרץ לספר לחבר'ה (בעיקר כי אני לא רץ מטעמים עקרוניים). ובכל מקרה מיציתי את נושא הפיטמה ההיא והגיע הזמן לתור אחר פיטמות אחרות שיארחו לי לחבר'ה. יומטוב יקירים.
נכתב על ידי , 31/7/2003 14:21   בקטגוריות אני וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)