לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

קצרים על מוזיקה


Normal 0 false false false EN-US X-NONE HE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

v      הגל השלישי של ההתמכרות למדנס בדרכו לחלוף כמעט לחלוטין והותיר אותי חשוף ודרוך לשמוע דברים אחרים. לאו דווקא טובים או חדשים, אבל לפחות אחרים. בגל הראשון שתיתי בצמא את The Liberty of Norton Folgate, האלבום המופלא שהוציאה הלהקה לכבוד חגיגות השלושים לקיומה.
בגל השני סקרתי את כל הקטלוג של הלהקה והשלישי שימש כסיכום לשני אלה שקדמו לו. השדרוג בגל השלישי היה העובדה שהצלחתי להשיג את כל ה –
B-Side-ים של הלהקה, ומה אתם יודעים, חלקם ממש ממש טובים. למשל Jennie שיר שהלהקה הוציאה כבי סייד זניח לתקליטון לא מוצלח במיוחד, The sweetest girl, הסתבר כדוגמה מצוינת לרוק סינתיסייזרים איכותי של שנות השמונים. אפילו דפש מוד לא היו עושים את זה טוב יותר. אז הגל השלישי הולך להסתיים בקרוב מאוד ולפני שבוע אפילו הרשיתי לעצמי להחליף את Divine Madness שהיה "הדיסק שאני שומע באוטו" במשך תקופה ארוכה בדיסק אחר. מדנס היא עדיין הלהקה שאני הכי רוצה לראות בהופעה בעולם (נו, יאללה שוקי וייס, תעשה מאמץ קטן...), ועדיין לא הצלחתי לפצח את סוד המשיכה האדיר שיש ללהקה הזאת עליי. פעם, עוד יכולתי להאשים את הילדות שלי. עכשיו אני כבר יודע שזה משהו עמוק יותר. It must be love.

v      זה לא משנה בן כמה אני אהיה, או איפה אני אהיה או למה אני אהיה שם. זה לא משנה מה אכלתי לפני זה או מתי קמתי או לאן אני הולך. זה לא משנה בגרוש. עדיין, בכל פעם שאני אהיה באוטו ואני אשים לעצמי את Paradise city של גאנז, אני אחזור בתור ילד בן 14 למקיף תל גיבורים. לא ספציפית אבל רוחנית. לא בגוף אבל במיינד או איזה קשקוש כזה. אני יכול להיות בן 34 ולשחק את תפקיד הנשוי שהולך בבוקר לעבודה, אבל עדיין, כשהפריטה של הפתיחה הופכת להרמוניה הצורמת-משהו של אקסל ושאר החברים, אני מצטרף בתור הקול הרביעי. ובבית הארחון כשאקסל צועק Are you blind ???? אני צועק יחד איתו כלפי הקהל הבלתי-נראה (והבלתי קיים) אצלי באוטו. לפעמים הקהל מתלהב ולפעמים אני מגיע למגרש חנייה של העירייה, מחנה וחוזר למציאות. הרבה יותר קל לחזור למציאות אחרי שקהל של אלפים שר איתך ביחד באוטו. באמת שכן.

v      שלשום נסעתי לחדרה. זאת נסיעה די ארוכה מחולון לחדרה, במיוחד כשאתה לבד באוטו. בדרך חזרה, בלילה שירד על החוף, עם חלונות חצי פתוחים ומזגן שקירר אותי (אבל גם הקפיא לי את האוזן) שמתי את Strangeways, here we come, האלבום האחרון של הסמית'ס. מאז סוף שנות השמונים אני שר יחד עם מוריסי. ברוב הפעמים, או כמעט בכולן, הוא נשמע יותר טוב ממני. לפני יומיים נתתי לו פייט טוב. פייט טוב בהחלט. היו קטעים שאפילו הייתי טוב יותר. אני יודע שזה נשמע יומרני, אבל כששרתי יחד איתו את Stop me if you think that you’ve heard this one before הייתי טוב יותר. כן יותר בכוונות שלי. יכול להיות שמוריסי אחרי 23 שנים כבר מעט התייאש, מבחינתי, לפני יומיים, זה היה כנראה יותר חשוב.

v      בשבוע הבא תתקיים הופעת איחוד של פוליאנה פראנק. 20 שנה מלאו ל"אין לבחור" הנפלא שלהם והחבר'ה מתאחדים לתת הופעה חגיגית. כתבתי כבר לפני 7 שנים על האלבום הנפלא הזה ועל המשמעות שלו בשבילי. אני נוצר את הלילה שבו הקשבתי לו ברצף ואני חושב שאפילו היום אני אשמח לשמוע אותו כמה פעמים ברצף. אם הייתה לי מכונת זמן, זה היה אחד מהרגעים שהייתי חוזר אליהם בשמחה. אפילו יצא לי לכתוב על האלבום הזה לרזי בן עזר (שהיה אחד מהחברים בפוליאנה פראנק באותה תקופה) ואני חושב שזה ריגש אותו (אני מניח שאני אחד ממאות אנשים שהחמיאו לו על האלבום לאורך השנים). ובכל זאת, אני ממש לא בטוח שאני אלך להופעה. ישנם דברים ששווה להשאיר אותם כזכרון רומנטי ולא ממש להתעמק בהם. מאידך, כמה פעמים כבר יצא לי לראות הופעה של פוליאנה פראנק ????

v      בעלה של ידידת עבר/הווה צילצל אליי לפני כמעט חודש. מסתבר שאחרי שני ילדים ובית בצפון הקרוב הוא החליט להגשים חלום ילדות והתחיל לנגן בס. יש לו להקה והם מחפשים זמר והוא חשב עליי בתור מועמד. בהתחלה התלבטתי אבל מהר מאוד, בעידודה הפעיל של אשתי החלטתי להסתכל על כל העניין בחיוב. אני מניח שמבחינתה של זוגתי, הקריירה המוזיקלית שלי נשמעת כמו משהו ערטילאי ורחוק. האמת היא שבאמת מדובר במשהו ערטילאי ורחוק. ובכל זאת, המחשבה על לחבור ללהקה קיימת, גם אם רק בתור זמר ולא בתור כותב וכד', נשמעת כמעט מרגשת. כל כך מרגשת עד שיום או יומיים אחר כך הצטרדתי כמעט לגמרי, אחר כך האינטרנט בבית שבק ולא יכולתי להוריד את השירים שהוא שלח לי כדוגמה. אין ספק שהיקום מנסה לרמוז לי משהו אבל אפילו היקום לא חזק מספיק מול המבט הכמהּ בעיניים של אשתי. I’m back in the business baby....

 

 

נכתב על ידי , 6/8/2010 18:49   בקטגוריות אני וכאלה, מוזיקה וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה23 ב-7/8/2010 11:43



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)