לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

קצרים על ספורט


  • אני קורא, שומע ורואה את תקשורת הספורט ונורא רוצה להתקומם. אני רואה את הדיווחים השונים על מה שמתכנן פרננדז ואני יודע שזה לא ייגמר טוב. מבחינתנו, לפחות. אני משוכנע שהאיש המיוחד הזה בא "לעשות עלינו סיבוב" וכך אכן יהיה. ידעתי את זה מהתחלה, ובכל זאת, עם כל הכבוד וההבנה למה שמסתמן ככשלון הצפוי של הנבחרת, אני עדיין לא מצליח לעכל או להבין את העוצמה. עוצמת הביקורת (שברובה היא חסרת טעם ולא עניינית) כנגד פרננדז היא לא סבירה. REM פעם כתבו This is my mistake, let me make it well ואולי תקשורת הספורט צריכה לאמץ את המשפט הזה ביחס לפרננדז. גם אם הוא טועה, תנו לו לעשות את זה הכי טוב שהוא יכול והכי טוב שאפשר. תנו לו את השקט להיכשל, תנו לו את התנאים הכי טובים להוכיח את מה שידענו עוד לפני המינוי: הוא לא מאמן טוב והוא בטח לא הפתרון לבעיות של הנבחרת. חבל שהכשלון הצפוי של הנבחרת יהפוך לחילופי האשמות בין המאמן לתקשורת ולמבול של כתבות "אמרתי לכם" מצד כל העיתונאים שעכשיו ממהרים לשחוט את פרננדז.
  • מסיבת העיתונאים לפתיחת העונה של מכבי ת"א. שמעון מזרחי מלא חיים כהרגלו, המאמן אומר בדיוק מה שצריך, ודייויד פדרמן מספק את הרגע המעניין היחידי - פדרמן מבקש רחמים מהתקשורת. לו אני שמעון מזרחי, אני קם ונותן לו אגרוף בראש. אגרוף מהדהד ועסיסי, אגרוף שאחריו ישמעו גונג אדיר. הרי פדרמן היה זה שהצליח להכניס את התקשורת לקרביים של הקבוצה. עד שהוא הגיע שמעון מזרחי הצליח להסתדר טוב מאוד עם עדת עיתונאי החצר של מכבי ת"א ומיתוס הקבוצה של המדינה נשמר בקפידה. פדרמן היה האיש מאחורי "אנחנו שומעים את הקולות" וכל שאר הדברים שהפכו את מכבי ת"א לסחורה תקשורתית חמה, בעיקר ברגעים הפחות טובים של המועדון. עכשיו פדרמן מבקש רחמים מהתקשורת. מוריסי שר פעם I started something I couldn't finish. הקשר היחידי שאני יכול למצוא בין מוריסי ופדרמן הוא זה ששניהם אוהבים בגלוי קבוצות שאני שונא בחדווה: מכבי ת"א ומנצ'סטר יונייטד. ובכל זאת, אף פעם לא שווה לוותר על ציטוט של הסמיתז.
  • אם היה דבר אחד שאיחד את תקשורת הספורט השבוע הרי שזה השנאה לאיצטדיון ר"ג. אגב, כל מילה במקום, מדובר בזוועה. ובכל זאת, אם הכדורגלן הישראלי כל כך מפגר ומפונק, למה לספק לו עוד תירוצים ? למה להוסיף על הביקורת הגלויה על המאמן גם את החסרונות של האיצטדיון ? הרי ברור שבמקרה של הפסד/תיקו במוצ"ש, חלק מהשחקנים יתלוננו על המרחק בין היציעים למגרש ועוד כל מיני שטויות שאין ביניהן ובין כדורגל שום דבר. אבל מה נעשה, כל השבוע הם קוראים השמצות על האיצטדיון של הנבחרת, טבעי שגם הוא יישא בנטל האשמה. מדובר באותו איצטדיון שהביא את היצחון הגדול ההוא על אוסטריה. זה לא תירוץ.
  • עונת ה - NBA תיפתח בקרוב ובוואלה ו - NRG כבר התחילו עם פרוייקט פתיחת העונה. אני מת על הפרוייקטים האלה, אבל לצערי הרב אף פעם לא ישבתי לנתח אותם לעומק או לראות עד כמה הכותבים טעו בהערכות שלהם. כמובן שהפוקוס השנה יילך לכיוון מיאמי שהתחזקה בלברון ובכריס בוש והצליחה להשאיר את דווין ווייד. אם יש גלאקטיקוס בכדורסל הרי שאלה הגלקטיקוס האמיתיים. והנה, אחרי שנים שכולנו מפארים את השוויוניות שדייויד סטרן מנסה לכפות על הליגה שלו, פתאום צצה לו קבוצה שכזו. אני באופן אישי מקווה שהם ייכשלו. יש לי קצת בעיה עם פנומנים מהסוג של לברון ובדיוק בגלל זה לא אהבתי את ג'ורדן בזמנו ותופעות מסוג טייגר וודס ורוג'ר פדרר. אני יודע שזה לא מקובל ושבאופן נורמלי צריך להעריך כאלה ספורטאים אבל אני לא מתחבר לזה. מצטער.
נכתב על ידי , 8/10/2010 13:16   בקטגוריות ספורט וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-8/10/2010 13:51



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)