לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

טול קורה מבין עינייך (ותשתמש בה כדי להכות את אשתך הלהגנית...)


לא כתבתי בדיוק חודש וקרו כל כך הרבה דברים שראויים לפוסט וכו', ובכל זאת, דווקא הכתבה על סילבן שלום כל כך הטרידה אותי.

אף פעם לא נמניתי על מעריציו (שזו דרך מנומסת להגיד שלא סבלתי אותו) ואני אפילו חושב שהחיקוי בארץ נהדרת עשה עימו חסד. הוא הרבה יותר מעצבן ומזויף מאיך שאלי פיניש מחקה אותו. בכל מקרה, הצהרתו של סילבן, במסגרת תפקידו הממלכתי והמשמעותי כשר לפיתוח הנגב והגליל (להזכירכם, מדובר במשרד דמה שהומצא כדי לרצות את שמעון פרס באחד מגלגוליו הקואליציונים), לפיה זוגות יהיו חייבים לעבור לפריפריה הצליחה ממש לעצבן אותי.

אני יודע שמדובר בפוליטיקאי וככזה אין לי לצפות ממנו לאינטליגנציה או יושרה ובכל זאת...

סילבן, יליד באר שבע, מתגורר בוילה ענקית ברמת גן. אין בעיה, מגיע לו. ידע עם מי להתחתן. אבל הבעיה היא שבתור שר שמאכלס משרד מיותר, שלפחות ישמש דוגמה ויעבור לגור בנגב או בגליל. מה יש ? הרי המרחק מרמת גן לירושלים (משכן הממשלה הרשמי) הוא אמנם יותר רחוק מדימונה לירושלים, אבל כשאתה שר יש נהג. אז למה לא לגור בדימונה, סילבן ? והכי מדהים זו העובדה שסילבן נולד בבאר שבע, כלומר, הוא עזב את הדרום כדי להתקדם ולהצליח. אתם, אומר סילבן, תעברו לגור בדרום ובגליל, אני אשאר במרכז. אני כבר הצלחתי. או בקיצור, עד שיצאתי מבאר שבע, מהחור הזה. עד שהסתדרתי עם אישה עשירה, אתם רוצים שאני אעבור לדרום ??? תעברו אתם.

נכתב על ידי , 9/11/2010 21:48   בקטגוריות אקטואליה וכאלה, וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Flower ב-30/11/2010 11:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)