לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

כמה קטנות על ספורט



  • הפועל ת"א הפסידה אתמול, בפעם התשיעית העונה (מתוך 15 !!!) למכבי חיפה, 0-1. זו לא בושה. הרבה קבוצות כבר הפסידו לחיפה והרבה קבוצות עוד יפסידו. מבין כל המשחקים של הפועל שיצא לי לראות העונה, המשחק של אתמול, היה המעודד מכולם. למרות ההפסד, הפועל נראתה לפרקים כמי שיודעת מה היא עושה. חיפה הייתה חלשה מאוד וכבשה בנסיון הראשון שהיה לה (וגם את זה צריך לדעת לעשות) וגם הפועל לא הבריקה, אבל ביחס למה שיצא לי לראות ממנה עד עכשיו, השיפור במוטיווציה היה ניכר. כדי להציל משהו מהעונה הזו, הפועל תצטרך חיזוק ושינוי תודעתי. השחקנים עדיין לא לגמרי הפנימו שהם בדרך ללאומית. אתמול נראה כמו התחלה של הפנמה, שרק ימשיך ככה (והפעם עם נצחונות). וכך, למרות שהפועל ת"א נושאת על כתפיה הצנועות את כל הליגה יש סיבות לאופטימיות.

  • אגב, מאיר איינשטיין ציין בסיום השידור שזו הפעם השמינית מתוך תשע בה הפועל מפסידה בפער של שער אחד. אפשר להתעודד גם מהנתון הזה אבל אני מעדיף לשאוב ממנו את האירוניה בכך שדווקא הפועל הולכת לרדת ליגה תוך הפסדים מינימליים. מקבוצה שהפכה בשנות השמונים את הנצחונות המינימלים למבוא לאליפות ציפיתי לקצת יותר זהירות ומודעות.

  • בכדורסל, הפועל ירושלים גררה את מכבי ת"א למשחק מצויין וצמוד במלחה שנגמר בנצחון של הרעים. אין ספק שמשחקים צמודים טובים יותר לצופים ולמתי המעט שעוד מחפשים עניין בליגה, רק חבל שהם נגמרים בנצחון של מכבי. בכלל, מסתמנת תופעה מדאיגה במקצת: הפועל י-ם נזקקה למפגש עם מכבי כדי לחלץ מעצמה הופעה של קבוצה איכותית. הפועל ת"א בכדורגל הייתה צריכה את מכבי חיפה כדי להתחיל להילחם. הכול טוב ויפה אבל את הנקודות הקבוצות האלו יצטרכו להשיג במפגשים עם קבוצות בגודל שלהם. לא היה אכפת לי שהפועל ת"א תפסיד לחיפה או הפועל י-ם למכבי אם הייתי יודע שנגד קבוצות אחרות, הם ימשיכו לתת את כל הנשמה, כאילו שמדובר בצהובים או בירוקים.

  • מאמן ספרד, ארגונאס, שוב הסתבך בפליטת פה. אחרי שנתפס כשהוא קורא להנרי "כושי" (וההתאחדות הספרדית נקנסה) הוא התייחס לפרשה באומרו: "אמרתי לצועני (רייס) לשמור על הכושי". אח"כ הוא הוסיף שיש לו הרבה חברים צוענים וכו'. ארגונאס, דארלינג, מה העניין ? לא למדת כלום ? למה לא תשתוק קצת ? או הנה רעיון טוב יותר: לרייס והנרי יש שם. די ידוע, אגב, במקרה של שניהם. למה לא תשמש בשמות שלהם וזהו ? רמז: להנרי קוראים ת'יירי לרייס קוראים חוזה אנטוניו. לא צועני ולא כושי. פה זה לא "תמונות יפואיות". בוא נרגע.

  • ואם כבר בפיות גדולים עסקינן, פיני גרשון אמר על המשחק של שלף אתמול שזו הפעם הראשונה העונה שהוא באמת צריך להתקלח. מקסים, פשוט מקסים. כיוון שפנחס הקטן הוא בענייני תנ"ך וכאלה, ראוי להזכיר לו את הביטוי הידוע: "הרצחת וגם ירשת" (מלכים א', כ"א, י"ט). בתור מי שלא נותן לשלף לשחק ומחזיק אותו בתור דוגמן לטרנינג של הקבוצה, עדיף שתשתוק. בכלל, בלי קשר לשלף, עדיף שתשתוק !!!

  • עונת ה - NBA מתחילה להסתמן כמעניינת במיוחד. כמובן שבתור ישראלי אני יכול לראות את ה - NBA רק בחלומות, אבל עדיין העניין לא פוחת. כמי שה - NBA בשבילו (לפחות העונה) זה בעיקר אוסף של סטטיסטיקות שמופיעות באתר הרשמי של ה - NBA אני רוצה להגיד שנכון לעכשיו אמארה סטודמאייר מפניקס, קירק היינריך משיקגו ובעיקר קווין גארנט הענק ממינסוטה הם הדבר האמיתי. רק מלכתוב על זה אני מתעצבן על הכבלים והלווין שלקחו לי את העונג של לצפות בחברה האלה. לא נורא, בפברואר ערוץ הספורט ייכנס לתמונה ואת יתחילו הלילות הארוכים והעיניים הטרוטות בבוקר, יש דברים ששווים את זה. KG הוא אחד מהם.
נכתב על ידי , 3/1/2005 11:12   בקטגוריות ספורט וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/1/2005 18:58



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)