לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

What Gives ?


אני מצטער מראש על שאני כל-כך מטריד היום עם ענייני הפועל ת"א, אבל אחת מהתופעות הנילוות למצבה העגום של הקבוצה הוא רמת הסיקור העיתונאי סביבה. בבוקר צחקו על הפועל שלי במעריב בגלל הביקור בקברות צדיקים (צחקו ובצדק). הערב אני ממש לא יודע למי להאמין:

Walla שליליים ומנבאי זעם טוענים ששייע מתכוון לשחרר את שלושת הנבחנים הזרים. לפי ואללה, אגב, יש עדיין סיכוי לראות את ברדה משחק העונה יחד עם ורמוט ואפילו כפיר אודי (כמה יאה להפועל להשקיע כסף בלהביא שחקן שממילא היה שייך לה עד לפני שנה והיא ויתרה עליו מרצונה). ב-Ynet אומרים שרק שניים מהנבחנים יוחתמו והשלישי ישוחרר. קשה לדעת על פי מה הפועל קובעת מי ישאר ומי ישוחרר. ההימור שלי הוא שלווסיליוק וסבליוס נינתה עדיפות על-פני פרימפונג בעיקר בגלל שהשמות שלהם יותר קלים להגייה. גם ב - Ynet עוד מתעסקים באודי וברדה אבל לטענתם אין מצב בכלל שלוזון משחרר מישהו מפתח-תקווה וזנדברג גם בכלל לא נתון למו"מ. לפיכך, אליבא ד-Ynet הפועל נשארת עם ברדה שבכלל לא רוצה לבוא. אבל...אוהד הפועל שבכל זאת רוצה להתעודד הערב צריך בכלל לקרוא את - NRG שם, מצבה של הפועל נראה במגמת עלייה: עד לפני כמה דקות הופיעה ידיעה שהולצמן מאשדוד בדרך להפועל. הולצמן כנראה נתקע בפקק בגשר הקוממיות בדרך לוולפסון ולפיכך האופציה ירדה. NRG, דבקים בשאריות כבודם, עוד משאירים קישור לידיעה שהופיעה אתמול על טרייד אפשרי בין הפועל ת"א להפועל חיפה שבמסגרתו יעברו ורמוט וטוטואנה להפועל תמורת צרפתי, רוזן ואוגבונה. אני לא יודע במה הפועל חיפה פגעה בהפועל עד כדי כך שהפועל נותנת לה את שלושת השחקנים האלה אבל זה פחות קשור, מה שחשוב בידיעה הוא שב - NRG שכחו (די בנוחות) להזכיר שהטרייד לא הגיוני כיוון שאוגבונה פצוע וייעדר חודש וחצי (מה שלא יישנה הרבה בטור מיכסת השערים שלו). אולם, לא עיתון כ - NRG יתן לאוהדי הפועל לשקוע במרה שחורה. במקום הידיעה על ההחתמה של הולצמן (שב - NRG פטרו בלאקוניות באמירה שהאופציה שעלתה היום לזמן קצר - ואף פורסמה בכותרות ענק במוסף הספורט של NRG - ירדה) מופיעה ידיעה על כך שטועמה סולק מקייסריספור. ב - NRG אמנם נזהרים ואומרים שהוא מחוייב למכבי פ"ת אבל תרשו לי להמר שלפי תרבות (?) עיתונות הספורט בארץ, עד מחר בבוקר טועמה יהיה בדרך להפועל ואולי אפילו יוחתם. עם קצת מזל, אגב, אפילו טועמה ידע מהסיפור.

 

טועמה, במראה פיני בלילי-י משהו.

נכתב על ידי , 4/1/2005 18:24   בקטגוריות ספורט וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-6/1/2005 11:09



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)