לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

נבחרת ישראל


יצא לי לראות באיחור של כמה ימים את "נבחרת ישראל", תכנית הבידור החדשה של ערוץ 10. אני חייב להודות שעקרונית, אני בעד ערוץ 10. הייתי בעדו מהתחלה. ולא מאהבת מרדכי אלא מסלידה מערוץ 2, שידורי "קשת" והמאקווווו שלהם. אין לי ספק, אגב, שערוץ 10 רקוב בדיוק כמו ערוץ 2 אם לא יותר, ובכל זאת, אני נוטה חסד לערוץ המקרטע הזה.
"נבחרת ישראל" נתפרסמה בעיקר בשל הקשיים בהרמתה וגל העזיבות שליוו את התכנית (יצפאן, ליאור אשכנזי, הגיוס-ברגע-האחרון של ענת מגן-שבו) ואני מניח שהמטרה שעמדה בבסיסה הייתה לעשות "ארץ נהדרת" שלא יראה כמו ארץ נהדרת, לא יעתיק דמויות מארץ נהדרת אבל יצליח כמו ארץ נהדרת ויטמיע בשיח היומי ביטויים ודמויות (שזה אולי ההצלחה הגדולה ביותר של ארץ נהדרת לאורך שנותיה).
האמת, קשה להגיד שהם הצליחו, אבל תכנית הבכורה הייתה לחלוטין לא מביכה ולדעתי, הקרינה פוטנציאל מסוים לשיפור שעוד יגיע. אני עדיין לא רואה מהן הדמויות שישרדו במשך עונה שלמה (או אפילו עד התכנית הבאה) אבל אני משוכנע שגם אם הן עדיין לא הופיעו, הן תגענה. אני מניח שיוצרי התכנית יצטרכו למצוא את המקבילה שלהם לקטעי האולפן של ארץ נהדרת. כרגע, ירון ברובינסקי משחק את קיציס די טוב, אבל אני לא בטוח שזה מספיק. אם להתעקש על ההקבלה לארץ נהדרת, אני חושב שמה שחסר לתכנית אלו הדמויות האלו. הפועלים הרומנים או לובה או כל דבר שיתפוס ויגרום לאנשים לחזור שבוע אחרי שבוע.

בכל מקרה, הדבר שאני מציע לאנשי ערוץ 10 לעשות הוא לצפות בתכניות הראשונות של ארץ נהדרת. זה ייתן להם סבלנות ואורך רוח כלפי התכנית החדשה שלהם. ארץ נהדרת בתחילת דרכה לא הייתה כל כך משופשפת ויעילה כפי שהיא היום והתכניות הראשונות נראו כמו חיפוש כיוון כללי. הרי קובצו לשם כמה קומיקאים מכמה כיוונים. קשה לזכור את זה היום, אבל הקשר המקצועי בין אלי ומריאנו לבין פרידמן וקיציס לא היה מובהק כל כך כשהתכנית התחילה ואת עלמה זק אף אחד לא הכיר. אורנה בנאי ודב נבון היו מקפצת הרייטינג של התכנית ומה שהיה אמור להביא את הצופים "המבוגרים".
התכניות הראשונות של ארץ נהדרת לא היו משובחות כמו אלו שבאו אחריהן אבל היה בהן את הדבר הבסיסי שצופי טלוויזיה מחפשים: צוות של שחקנים/קומיקאים מאוד מוכשרים שמסתייעים בתסריטאים משובחים. השילוב הזה הוא כמעט תמיד, שילוב מנצח וזה מה שאני מאחל ל"נבחרת ישראל".

בתקופה שכזו, נטולת כדורגל, יורו, מונדיאל, אולימפיאדה או ליגת אלופות, מה יהיה רע לקבל ביום שלישי מנה קטנה של צחוק ?

 

נכתב על ידי , 28/5/2011 17:52   בקטגוריות טלוויזיה וכאלה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Flower ב-29/5/2011 14:39



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)