לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

סופו של "אינטיליגנט"


קראתי אתמול על הודעת הפרישה של עמרי אפק והאינסטינקט הראשוני שלי היה להגיד משהו בנוסח "חשבתי שהוא פרש כבר מזמן" או משהו מרושע בסגנון. כיוון שהייתי לבד, לא היה הרבה טעם בלהגיד. אחר כך אשתי הייתה לצידי אבל עמרי אפק לא מעניין אותה.

בתור אוהד הפועל ת"א, ובתור אחד שהתרגש עד דמעות באליפות של שנת 2000 - שהיא, אגב, הרבה יותר אליפות של שלום תקווה מ"תינוקות קשטן" - אני חייב להודות בבושה שאני לא ממש זוכר את עמרי אפק משחק. כלומר, ברור לי שזה קרה ואני אפילו משוכנע שהוא תרם תרומה כזו או אחרת לאליפות של הפועל ת"א, ובכל זאת, המקסימום שאני זוכר ממנו במדי הפועל ת"א הוא פרצוף מבוהל אחרי החמצה מחפירה במשחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה (אני זוכר שאז חשבתי שהבהלה שלו היא לא מההחמצה עצמה אלא ממה שקשטן ייעשה לו אחר כך). הוא גם כבש את השער המכריע בשכונת התקווה אבל מה שנזכור מהמשחק הזה זה את התגובה "האוהדת" של אוהדי בני יהודה לאליפות של הפועל ת"א. רוחב הלב שהם הפגינו עלה להפועל ת"א בלא-מעט פצועים מקרב הצופים.

במחשבה שלי, עמרי אפק התקבע כפצוע כרונית. יכול להיות שזה לא הולם את המציאות, אבל נוצר בי הרושם שהוא תמיד פצוע. קצת כמו יוסי בניון ונבחרת ישראל. אולי לא חשוב וקריטי באותה רמה, אבל בהחלט תמיד בספק כזה או אחר למשחק. וחוץ מזה, מהר מאוד הבנתי שתדמית "האינטיליגנט" שנוצרה לו היא לא ממש מוצדקת. כנראה שזו הרמה הנמוכה של שאר השחקנים והתקשורת הסימפטית להפועל ת"א - בעולם תקשורת שצריך לראיין מדי שבוע אנשים ברמתם של ליאור אסולין, ראובן עובד ואלון מזרחי (של שנות התשעים) ולהעמיד פנים שמה שהם אומרים הוא באמת מעניין או נכון דקדוקית, כנראה עמרי אפק שכזה שמצליח לחבר שני משפטים ואוחז בחזות אשכנזית למהדרין ועבר בקרית אונו הוא "האינטיליגנט".

עמרי אפק היה חלק מפרשת נערת הליווי. כיום הוא טוען שהוא רק צפה מהצד, אבל הוא אחד משבעת המובחרים. הוא גם הסתבך בקטטה מיד אחרי עונת האליפות של הפועל ת"א. והוא עזב את הקבוצה. כל "תינוקות קשטן" הייתה המצאה מופרכת ואני עדיין חושב שהאליפות ההיא הייתה יותר שביט ושלום תקווה ורונן חרזי (פעם ראשונה שלהפועל יש חלוץ שאשכרה מבקיע גולים). כן, היו גם כמה חבר'ה צעירים אבל כבר בעונה ההיא לבלילי ולטועמה היה עבר של עונה או שתיים בקבוצה (ויכול להיות שגם לכפיר אודי - אליו אני באמת מתגעגע).

 

אני יודע שבתור אוהד של הקבוצה זה לא ממש יפה לזלזל ככה בשחקן שנתן כמה שנים יפות (אפילו שאני לא זוכר אותו). ובתור אוהד כדורגל אני צריך לשמוח שבעולם הזה נמצאים אנשים שמסוגלים לחבר משפט אחד רצוף, אפילו אם הם לא ממש ראויים לתואר כמו "האינטיליגנט", ובכל זאת, דעתי לא נוחה לגבי עמרי אפק. אולי זה ראיון הפרישה שבו הוא דאג להתחנף ללוזונים (באמצעות גיא) ולהכחיש את השתתפותו בפרשת נערת הליווי. ואולי זו התחושה החמוצה שמלווה אותי מאז התפרקות "התינוקות של קשטן" אחרי עונת 2002.

 

איך שלא יהיה, אני מניח שעוד נשמע עליו בתפקיד בכיר כזה או אחר בכדורגל העילג שלנו, בכל זאת, "אינטיליגנט".



נכתב על ידי , 20/9/2011 18:15   בקטגוריות ספורט וכאלה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Flower ב-21/9/2011 23:56



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)