לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

הופרדו בלידתם


ב - Ynet ידעו לספר שסליי סטון ,המוזיקאי המהולל, ירד מנכסיו והוא מתגורר בוואן בלוס אנג'לס. ככה זה, אלכוהול וסמים זה עסק יקר גם אם אתה סליי סטון. בכלל, אם כבר וואן בלוס אנג'לס, הוא היה צריך לבוא לפה ולהשתתף במחאת הדיור הקיץ. לפחות הייתה להם מוזיקה טובה. אני מקווה ששיר נוסצקי לא תכתוב עליו בזעם. בכל מקרה, בתמונת העבר שצירפו לידיעה (אגב, כמה חבל שהסיכוי של אחד כמו סליי סטון להגיע ל-Ynet הוא רק בידיעות מהסוג הזה) סליי סטון נראה כמו פיל למאר עם אפרו. כשחושבים על זה ששעתו הגדולה של פיל למאר הייתה בספרות זולה, כשג'ון טרבולטה פיצפץ לו בטעות את הראש, אז אפשר אפילו לעשות משוואה פיל למאר + השיער של סמואל ל. ג'קסון בסרט = התמונה של סליי סטון (שגר עכשיו בוואן וכו').

 

אגב, כמו תמיד, כשעולה לי בראש "הופרדו בלידתם" שכזה, אני לא מצליח למצוא את התמונות שיאששו את זה. או בקיצור, צריך ממש להתאמץ:



מימין: פיל למאר. משמאל: סליי סטון (וואן וכו'). 

נכתב על ידי , 26/9/2011 08:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)