לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

ג'וני מיטשל ואיימי מאן


"אתה לא אוהב זמרות" קבעה חברה טובה לצבא לפני כמה שנים ובכך חרצה את גורלי בעיני עצמי. אני לא אוהב זמרות. ניסיתי להיזכר בשמות של זמרות שאהבתי אבל אף-אחת לא עלתה לי בראש. נהפוך הוא, שמתי לב שיש לי נטייה להתעצבן מהן ביתר קלות. המצב קשה חשבתי לעצמי. אני זוכר את עצמי, חייל בשלישות, עומד ומנסה להיזכר בשמות של זמרות שאני אוהב וממש-ממש לא מצליח. חשבתי על ג'וזי כץ אבל לא הכרתי אף שיר שלה למעט השירים שהיא שרה עם "החלונות הגבוהים". אחר-כך חשבתי על הזמרת של שפיות זמנית (מירית ליבה) אבל חוץ משני שירים לא הכרתי אף שיר שבו היא שרה. המצב קשה, חשבתי לעצמי. וכל ההקדמה הזו באה (בעיקר ע"מ להעיק) כדי לספר שלאחרונה ממש התחלתי לאהוב שתי זמרות מאוד מיוחדות. ג'וני מיטשל ואיימי מאן. מיטשל מוכרת יותר בזכות הצלחה פנומנלית שלה בתחילת שנות השבעים. היא מסוג הזמרות שגם אם לא הצליחו באופן המסחרי הרי שנוטים לייחס להן השפעה אדירה על דורות של יוצרים וזמרים. יכול להיות. בתקופה האחרונה התוודעתי לכמה שירים שלה שממש ממש עושים כיף ומצב-רוח טוב (וזה בלי להתעמק יותר מדי בטקסטים וכו'). חפשו את Chelsea morning, ו - California, ותבינו על מה אני מדבר.
איימי מאן היא פחות מוכרת (למרות שהיא יותר עכשווית). אין לי שמץ של מושג לגבי הביוגרפיה שלה וכו' אבל אני יודע שהיא יוצרת אחלה שירים ושאם אלאניס מוריסט לא הייתה משתלטת באופן כל-כך ניצח על נישת הצעירה הזועמת והפיוטית שעושה שירים של 4-5 אקורדים עם לופ תופים מאחור ומלודיה קליטה, הרי שאיימי מאן הייתה יכולה להיות זו שתתקלקל אחרי תקליט אחד והרבה כסף ולא אלאניס (המשפט האחרון מורכב ודורש קריאה שנייה - החמיא אילון לעצמו). יש לה כמה שירים ממש מקסימים שנוגעים ללב וכמה שירי רוק שמזיזים את הרגליים וכו'. התוודעתי אלייה בסרט זנוח משנת 96' עם ג'ניפר אניסטון. באחד מהרגעים הדרמטיים בסרט יש את השיר Amateur של איימי מאן שהוא פשוט ואלס נוגה ומקסים (חבל שלא עושים היום יותר ואלסים). בקיצור, שתי זמרות שוות ביותר. רוצו לקאזה ותהנו מכל מה שתמצאו (הערה: הבלוג של אילון אינו מעודד הורדת שירים מהאינטרנט או כל עבירה על החוק באף צורה שהיא. למרות זאת, הבלוג של אילון, חי במזה"ת, וברומא הבלוג של אילון יתנהג כרומאי).



נכתב על ידי , 11/8/2003 21:15   בקטגוריות מוזיקה וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)