לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

דו"ח צפייה: מגיש החדשות - וויל פרל, כריסטינה אפלגייט.


יש איזה גבול לאידיוטיזם שאפשר לספוג בקומדיה אידיוטית, ווויל פרל היה ככה-קרוב ללחצות אותו ב"מגיש החדשות". זה לא שהסרט לא אידיוטי, כי הוא אידיוטי לדבעי, אבל איכשהו, בפרספקטיבה של זמן (ראיתי את הסרט לפני למעלה משבועיים), זה נסלח. וויל פרל הוא אחד מהתוצרים המוצלחים ביותר של Saturday night Live  בשנים האחרונות, יצא לי לראות אותו במלא סרטים אחרים, בד"כ בתפקידים משניים, אחי היחידי דווקא די מחבב אותו ולפיכך התרשמתי שבארה"ב פרל הנ"ל הוא סיפור גדול, אני באופן אישי מתרשם פחות. בכל מקרה, בקרוב נזכה לראות אותו ב"מלינדה ומלינדה", סרטו הבא-עלינו-לטובה של וודי אלן והופעה בתפקיד ראשי אצל וודי כמוה כתו הכשר (עם סייגים אלו ואחרים). את "מגיש החדשות" אפשר לסווג כהכלאה בין מוקומנטרי לבין קומדיה-רעה-במיוחד. אני לא יכול שלא לחשוב שאם יוצרי הסרט היו דווקא הולכים על האופציה של המוקומנטרי, התוצאות היו מחמיאות יותר. בתור קומדיה, "מגיש החדשות" עובד לעתים נדירות. דווקא וויל פרל בסדר ואפילו הצליח לבנות דמות נלעגת במיוחד אבל זה לא מספיק בשביל להחזיק סרט שלם. יכול להיות שפרל ואדם מקיי (במאי הסרט ושותפו של פרל לתסריט) היו מצליחים יותר אם דמותו של רון בורגונדי הייתה משמשת כחומר לסקצ' ב-SNL או אפילו כמה סקצ'ים. בסרט שלם, זה פשוט לא עובד.

"מגיש החדשות: סיפורו של רון בורגונדי" הוא עוד מחווה לשנות השבעים העליזות. כמו "סטארסקי והאצ'" וכמו עוד מיליון סרטים אחרים, "מגיש החדשות" משתמש בכל הקלישאות ובכל הצבעוניות שאפיינה את התקופה ההיא. רון בורגונדי (פרל) הוא מגיש החדשות הבכיר של סן דייגו. הוא אהוב, נערץ ומצליח אצל הנשים. הוא מוקף בשלושה כתבים שסרים למרותו והוא שוביניסט מגעיל, כמו רוב הגברים של התקופה. הכל טוב ויפה בחייו של רון עד שלתחנה מגיעה ורוניקה (אפלגייט), כתבת צעירה ואמביציוזית שמערערת על מעמדו של רון שמתאהב בה נואשות. אט אט האהבה שניצתת בין רון לורוניקה מפנה את מקומה לתחרות סמויה ואח"כ גלויה ביניהם. ובמלחמה, כמו במלחמה....

האמת, "מגיש החדשות" נראה כמו הצ'אנס של פרל ומקיי להפגין את קשריהם הענפים בהוליווד הצעירה (נשמע כמו שם של שכונה בראשל"צ) וכך ניתן למצוא בסרט את וינס ווהן ופול ראד (מייק, הבעל של פיבי בחברים) בתפקידים משניים ואת בן סטילר, לוק ווילסון, טים רובינס וג'ק בלאק, בהופעות אורח מוצלחות. למעשה, למעט הופעות האורח אין הרבה מה לחפש בסרט. בקושי ניצל מכניסה לרשימת הסרטים הגרועים. אפשר בהחלט לוותר.









נכתב על ידי , 26/1/2005 20:38   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-29/1/2005 03:03



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)