לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

ארץ אוכלת יושביה (וגוליה...)


בשעה טובה ומוצלחת, נגמרו כל הצרות ונפתרו כל התחלואים של הכדורגל הישראלי, והנבחרת ובעיקר קברניטיה יכולים להתעסק במה שחשוב באמת: איל ברקוביץ'. תהרגו אותי אם אני מבין מה הם רוצים ממנו. נכון, אייל בהחלט ממורמר על הנבחרת ובעיקר על גרנט ושאר חברי הכנופיה. אין ספק. אני במקומו הייתי גם כן ממורמר. גרנט סילק אותו מהנבחרת ואם להאמין למה שברקוביץ' אומר, כנראה שזה לא נעשה ביותר מדי נימוס וטעם-טוב. אבל, לרוע המזל, גרנט הוא כזה. פוליטיקאי מהדרגה הראשונה שבינתיים נהנה מכל כמות המזל שהחיים והכדורגל האירופאי יכולים לספק לו. ברקוביץ' לעומתו נמצא בשירת הברבור של הקריירה שלו. הוא כבר מבוגר וסוחב קריירה עשירה וענפה מאחוריו. אין לו עוד הרבה לתת אבל את מה שיש (וזה עדיין יותר ממה שיש לכל שחקן אחר בארץ) הוא רצה לתת לנבחרת. הנבחרת מצידה, לא רצתה, וחבל. אני לא חושב שיש כיום בנבחרת שחקן שיותר שואף להצלחתה מאיל ברקוביץ'. מאז ומתמיד זה היה אחת התכונות שאהבתי אצלו. כשהוא היה מגיע לנבחרת הוא היה אוכל את הדשא. נכון שהוא לא רדף אחרי שחקן דני לאורך חצי מגרש כדי להיות מורחק במה שהפך למשחק המשפיל ביותר של הנבחרת בעשור האחרון (רביבו). נכון שהוא לא נעלם מהמחנה אימונים יום לפני משחק גורלי עם קפריסין (קלינגר ועוד כמה חברה). ואולי החטא העיקרי שלו: הוא פשוט אומר את האמת. זו יכלה להיחשב תכונה נעלה, אבל בעולם הכדורגל הישראלי שרמת המוסר שלו מעוותת ממילא, זה נחשב לאיום על העסקנים המיותרים בהתאחדות (והכוונה היא גם לגרנט, למי שלא הבין). למה הם כ"כ מפחדים ??? זו שאלה טובה.

מה כבר ברקוביץ' יכול לעשות ??? האם קברניטי הנבחרת כ"כ בזים לרמה המנטלית של השחקנים עד שהם משוכנעים שברקוביץ' יבוא ויהרוס להם הכל ??? אני ממש לא מבין את זה.

נבחרת ישראל תשחק במרץ שני משחקים חשובים ביותר. משחקי בית נגד אירלנד וצרפת. אני מאמין שהנבחרת לא תצליח אבל אני כמובן מקווה שכן. אני משוכנע שהנוכחות של פיגורה דוגמת ברקוביץ' בסגל הנבחרת לא תזיק לסיכויים. הוא אפילו יכול להציל משהו במקרה של תבוסת-אמת. בדומה לברקוביץ' המפורסם האחר, גם איל שחצן מאוד ובעל אופי בעייתי, אין על כך עוררים. אבל בניגוד להמון עסקנים עמוסי שחץ שמנהלים פה את הכדורגל, לאייל, יש לפחות במה להתגאות. נעים לראות שיש דברים שלא משתנים בספורט הישראלי. כשפרס ימות, כולנו נצטער שלא ניצלנו את הכישורים והיכולות שלו כשהוא עוד היה בחיים. גם פרס לא כ"כ נוח לעבודה אבל מה שהוא יודע כולנו ביחד אף-פעם לא נלמד. כנ"ל לגבי ברקוביץ'. בכשלון הקרוב של הנבחרת גרנט יסתכל לספסל וכל מה שהוא ימצא שם זה "שחקנים" חסרי כישרון דוגמת עבס סוואן וכו'. מי שבאמת יכול להציל אותו יהיה כנראה בוילה בדניה ויצפה בכאב בנבחרת המושפלת שהוא כ"כ אהב. חבל, פשוט חבל.

התמונה והלינק באדיבות (שלא מדעת) של NRG

נכתב על ידי , 2/2/2005 18:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/2/2005 11:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)