לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

Some things are not done


בימים כתיקונם אני תופס מעצמי זמר טוב. בימים כתיקונם רבים אחרים תופסים ממני זמר טוב. באמת. אני מסוגל לשיר את הסי פארט של I've got a feeling בלי להשתנק ולפעמים, בערב, כשאני נשאר כמעט לבד בעבודה, אני שר את Delilah של טום ג'ונס בעוצמה שכמעט מזכירה את המקור. אני שר את Here there and everywhere בעדינות כמו פול וכשאני לבד באוטו אני מסוגל לתת ללד זפלין פייט טוב ב - Black dog או לגאנז בפרדייז סיטי. ובכל זאת, אשליית ה - "אני זמר טוב" התנפצה אל סלעי המציאות שלשום בערב. ישבתי עם הגוזלית הקטנה מול המחשב, צפינו במקבץ מהשירים שהיא הכי אוהבת. הכול היה טוב ויפה, שרתי את "המשפחה שלי" עם שלמה ניצן ואת "מי שמביט בי מאחור" עם הכבש השישה עשר. עשיתי את הקול הנמוך ב "היי הו היפו" ושרתי בלי טעויות את "אצו רצו גמדים". הכול היה טוב ויפה עד שהגענו ל - אצא לי השוקה". בבית השני היא הסתכלה עליי ולראשונה מאז שנפגשנו אמרה לי "אבא, די מספיק !" וזהו....הפסקתי. אני לא רגיל לקבל הערות מהקהל. רציתי להגיד לה שבעבודה יש אנשים שממש נעמדים ליד הדלת כדי לשמוע אותי שר (אמנם זה בזמן ההמתנה לשירותים שיתפנו ובכל זאת). פעם אפילו גרמתי ליועץ ביטוח פנסיוני לרקוד ספונטנית לצלילי Spread a little happiness (מה שמוכיח שאין דבר שיועץ ביטוח פנסיוני לא יעשה כדי למכור לך ביטוח מנהלים).אבל זה לא עזר. משפחה משפחה, אבל לא מפריעים לגוזלית באמצע "אצא לי השוקה". Some things are not done !!!
http://youtu.be/qwoY9LGO8pU
נכתב על ידי , 11/11/2012 19:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה (פעם 23) ב-11/11/2012 22:03



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)