לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

בסטה מורן, בסטה.


מורן אטיאס בחורה יפה, אין מה לדבר. שיער שחור, חיוך כובש, מבנה מלא (יחסית) וכו'. היא מצליחה באיטליה שזו סיבה לגאווה בפני עצמה. דוגמנית ישראלית, לא מוכרת בארץ, נוסעת לארץ המגף ועושה את זה בגדול. יופי. כל הכבוד. האמת, אני די מסמפט את מורן ושמח בהצלחתה. כשרואים תמונות שלה, מבינים למה האיטלקים התאהבו בה כל כך. היא בהחלט עונה על אידאל היופי האיטלקי (או לפחות מה שאני תופס כאידאל היופי האיטלקי). הבעיה היחידה שלי עם מורן אטיאס היא העיסוק המופרז באיטלקית. יצא לי לראות אותה בכמה וכמה תכניות ולקרוא עליה בכמה וכמה מקומות ובכל פעם הטרידה אותי מחדש הסוגייה האיטלקית. אין ספק, כל הכבוד למורן שלמדה איטלקית, באמת, יופי. אין מה לדבר, אבל למה הנושא הזה עולה בכל פעם מחדש כאילו מדובר בתופעת טבע. זה תמיד מרגש/מצחיק לראות שחקנים זרים שלמדו עברית. למעט ארצות ערב (שכידוע, לא מייצאות לנו יותר מדי כדורגלנים או כדורסלנים) אין מדינה בעולם שניחנה בשפה דומה לעברית שלנו. לראות ספורטאי זר מדבר עברית זה נחמד. יש לזה אפילו לגיטימציה. אנחנו בארץ. אנחנו דוברי עברית ולפיכך מרגש אותנו לראות מישהו שטרח כל כך למעננו ולמד את השפה. זה נותן לנו אישרור. אבל לעשות עניין מבחורה צעירה שלמדה איטלקית במהלך הקריירה שלה באיטליה זה כבר פחות מרגש ופחות ברור. מה העניין הגדול ? איטלקית היא לא שפה קשה במיוחד. כל מי שגדל בבית שבו דוברים צרפתית או רומנית יכול ללמוד אותה בקלות וכל מי שגדל במשפחה טרבלסית או טוניסאית יש לו סיכויים טובים למצוא במשפחתו מישהו שדובר את השפה. זה לא גליק כזה גדול. בהחלט לא. משום מה, בכל מקום, בכל הזדמנות עולה נושא האיטלקית ומורן אטיאס. אפשרות אחת היא שאולי אין על מה לדבר איתה ובגלל זה תמיד חוזרים לאותה נקודה. אפשרות אחרת היא שמורן יוזמת את השיחה על הנושא הזה כיוון שהיא חושבת שזה מצליח להרשים מישהו. זה לא. איטלקית זו לא בעיה. אני מכיר לפחות עשרה אנשים שדוברים איטלקית ואף אחד מהם לא בא ממשפחה איטלקית/טוניסאית/טרבלסית וכו'. חלק גרו שם, חלק מטיילים לשם הרבה ולחלק יש תפיסה טובה לשפות. זה לא עניין כזה גדול.

האיטלקית של מורן אטיאס היא עוד דוגמה לחלל הריק שמאפיין את התקשורת הישראלית. זה תמיד אותם אנשים. וכמו שאמר ידידי הטוב שלום חנוך "אותן שאלות אותן התשובות". שום דבר לא מעניין והכל שואף לאותה בינוניות. חבל. אריוודרצ'י.


היא כל כך יפה שהיא יכולה לדבר איתי בטורקית ולא יהיה לי אכפת.

נכתב על ידי , 15/2/2005 12:28   בקטגוריות סלבריטיז וכאלה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-15/2/2005 23:01



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)