לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

השגריר


תכניות ריאליטי וערוץ 2 הם שניים מהתחומים הטלוויזיונים השנואים עליי. לא ראיתי את פרוייקט Y ושאר התכניות מהז'אנר ואני משתדל שלא לצפות בערוץ השני. ובכל-זאת צפיתי ב"השגריר". שלא באשמתי, יש לציין. השותפה שלי שכנעה אותי לראות את זה פעם אחת ומאז השתדלתי לעקוב, אם כי לא באדיקות. כבר מהתכנית הראשונה שראיתי איתרתי באיתן שוורץ את הפוטנציאל האמיתי להיות השגריר. הוא רהוט, מדוייק, דובר אנגלית מעולה וזחוח. כן, כן, בד"כ אני בז לזחיחות ומתעב את הזחוחים אבל במקרה של איתן שוורץ, אם הייתי צריך לעשות בחירה עניינית, הרי שהוא הנבחר. ברמת העקרון, הייתי בעד צביקה. כל החחינדלעך שלו שהצליחו לעבוד על כולם, עבדו גם עליי. אני לא חסין לנחמדות. קיוויתי שצביקה ינצח, שמחתי כשהחזירו אותו לתכנית והאמנתי שיש לו צ'אנס ושברמה מסויימת מגיע לו. את מהרטה לא אהבתי מהתחלה. קודם כל בגלל עניין האנגלית. אין איש בעולם הזה שמתעב את נתניהו יותר ממני (אולי יש אבל אני בהחלט בעשירונים העליונים) ובכ"ז, יצא לי לראות אותו מתראיין באנגלית פעם או פעמיים והבנתי כמה שחשוב להיות דובר אנגלית רהוטה. זה לא רק מקל על העבודה, זה גם מרשים ובתפקיד כמו שגריר גם חשוב להרשים מדי פעם. במעט הפרקים שראיתי מ"השגריר" היה ניכר שההתייחסות למהרטה היא בעיקר ברמת הסימפטיה (שלא לומר רחמים). יש אנשים שממש סובלים פיזית כשמרחמים עליהם, הם פשוט לא אוהבים את זה. מהרטה עשתה מזה קריירה. החזרה המתישה על המנטרה של "לפני 20 שנה הגעתי לישראל...." וכו' הפכה למעיקה (במיוחד בתכנית ששודרה הערב). הסיפור של מהרטה, יפה ככל שיהיה, לא מצדיק את הצבתה בתור שגרירה. מצטער. האנגלית שלה לא טובה. אני לא חושב שיש בה יותר כשרון מאיתן או צביקה וישראל היא מדינת מהגרים מקדמת דנא, זה לא הופך את מהרטה למיוחדת או שווה יותר.

לפיכך, ראיתי הערב את תכנית הסיום כשאני בעד צביקה אבל יודע עמוק בלב שאיתן מתאים יותר לעבודה. אני מאוד שמח שאיתן זכה ואני משוכנע שהוא ייעשה עבודה טובה.

 

הצפייה בתכנית עצמה, אגב, הייתה סיוט. אני מבין את זכיינית הערוץ התורנית שרצתה לגזור קופון ולכן שידרה מיליון מקבצי פרסומות אבל זה הפך לבלתי נסבל. החלק של הבחירה נגרר ונגרר ונגרר (ובגללו כמעט שאיחרתי לעבודה) שלא לצורך. זה נוראי. מעבר לכך, נזכרתי הערב בדיוק, למה אני כ"כ שונא את הערוץ השני. הפומפוזיות הזו והממלכתיות המיותרת היו פשוט מגעילות. כל משפטי ה"עם ישראל יכול לישון בשקט" ודומיהם היו ממש מוגזמים ביחס לגודל המעמד. אני מבין שבערוץ המצחין הזה חושבים שהשמש זורחת להם מהתוכעס אבל קצת איפוק עוד לא הרג אף-אחד. בסופו של עניין, בחרו נציג למשרת יחסי ציבור בניו-יורק. איתן שוורץ לא הולך להיות (בשנה הקרובה) שגריר ישראל באו"ם או מושל ג'רזי. סה"כ יחסי ציבור. אז נכון ש"השגריר" הצטיינה משאר תכניות הריאליטי בכך שהיא עסקה במשהו "רציני" אבל ככל שהזמן עבר הצליח הערוץ הזה להשכיח מאיתנו את החשיבות הזעומה של המשרה שמחכה בסוף הדרך.

 

על כל מקרה, שיהיה מז"ט לאיתן וסחתיין ענק, אני מקווה שהוא יצליח בעבודה וייצג אותנו בכבוד. אני גם מקווה שצביקה לא ייעלם לגמרי ויופיע פה ושם, הוא באמת סימפטי וראוי למחמאות. את מהרטה אני אראה בתיאטרון בקרוב (אולי תהיה קומבינה בעניין ההזמנות). אני לא מתכוון לשנות את הרגלי הצפייה שלי לטובת תכניות הריאליטי. אין ריאליטי טוב יותר מ"הטריבונה" של אבי רצון (לראות אותם ולבכות על מצב הספורט). בערוץ 2 אני בטוח לא מתכוון לצפות בקרוב - נמאס כבר מהנפיחוּת שמאפיינת כל צעד ושעל בערוץ המקולל הזה.  

נכתב על ידי , 20/2/2005 23:51   בקטגוריות טלוויזיה וכאלה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-24/2/2005 15:11



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)