לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

קיץ 90' (5) - העשרים ותשע באוגוסט.


ויותר מכל דבר אחר, קיץ 90' היה ה - 29.8.
עברו 13 שנים מאז ועד היום לא הצלחתי לעמוד על טיבו של אותו היום. למעט היום שאחרי רצח רבין, ה - 29.8.1990, היה היום הכי מדכא שחוויתי אי-פעם. הורים שלי היו בחו"ל וישבתי בבית עם חברים. בערב אמור היה להתקיים המופע של גל"צ בפארק שאליו לא תיכננו ללכת ממילא. לא עשינו שום דבר מיוחד, לא חשבנו על שום דבר מיוחד, כששרון היה בדרך אמרנו לו שיביא שני מילקי. לא היה שום דבר. ובכל-זאת, בזכרון הקולקטיבי, ה - 29.8.90 היה יום נוראי. אולי אפילו השמיים הרגישו שהמסיבה הזו שנקראה קיץ 90' מתקרבת לקיצה ולכן האור היה אפור. השמש שעבדה כל-כך קשה במשך חודשיים פשוט התעייפה ולא כל-כך האירה. הדעת נותנת שהיינו מדוכאים בגלל החזרה לבי"ס. כיתה י'. ואת כל מה שקרה לי בשנה שאח"F יכולתי תמיד לראות כתולדה של אותו יום ארור בסוף אוגוסט 90'. מלחמת המפרץ, משה עף מבי"ס, אני כמעט עפתי גם כן, הקמנו להקה, ניגנו, לא נכנסנו לכיתה במשך אותה שנת לימודים, הלכנו לתנועה. והכול בגלל אותו יום.
כמו בכל קיץ הבטחתי שאני אעשה דיאטה ושאתחיל להיות תלמיד טוב. שיקרתי. לא היתי תלמיד טוב אפילו באוניברסיטה ושלוש-עשרה שנה אח"כ, עדיין לא עשיתי את הדיאטה.
ישבנו בבית כתבנו שיר עצוב והבטחנו שלא משנה איפה נהיה, ניפגש ב - 29.8 מול השעון באבולעפיה בשנת 0200 ומשהו. אותה הבטחה, שבאותו הרגע נראתה הכי חשובה בעולם, התמסמסה עם השנים והספקתי כבר לשכוח ב - 2000 וכמה אמרנו שניפגש. אפילו הקלטנו את עצמנו בטייפ אבל הקסטה נעלמה לי או שהתקלקלה במשך השנים וכך איבדתי את התיעוד המדויק ביותר לרגע שבו נגמרה הילדות. קיץ 90' היה קיץ חשוב.
נכתב על ידי , 31/8/2003 01:56   בקטגוריות אני וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)