לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

דו"ח צפייה: ברוס הגדול מכולם - ג'ים קארי, ג'ניפר אניסטון, מורגן פרימן.


 
למען הגילוי הנאות: הבלוג של אילון מודה כי זו הפעם השנייה שבה הוא רושם את הדו"ח צפייה. בפעם הקודמת הש.ג שכח ללחוץ על "שמור" ולכן הדו"ח צפייה נעלם לרשת ומקום קבורתו לא נודע. הבלוג של אילון מודה על ההזדמנות החוזרת לצאת גבר עם ג'ים קארי ובכ"ז הוא היה מעדיף לגמור עם זה כבר.
 
סרט טוב. וואלה סרט טוב. אלא שיש בעיה. ג'ים קארי הוא כוכב ענק. הכי ענק. אין ענק ממנו. מניה בטוחה לכל סרט (כמו טום קרוז). אלא שסוג המשחק של ג'ים קארי משתלט על כל פיסת פילם שלידה הוא נמצא. וזה לא עניין פשוט.
לג'ים קארי יש שני מצבי צבירה: האחד, ג'ים קארי שראינו בסרטים כמו "אייס ונטורה", "טפשים ללא הפסקה" ואפילו "אני עצמי ואיירין". זה הג'ים קארי המופלא מהבחינה הפיזית ומבחינת המימיקה ומבחינת הטיפשות (הג'ים קארי שסוחט תגובות כגון: "אוייש, הוא כזה מפגר"). לעומתו, יש את הג'ים קארי של "איש על הירח" ו - "המופע של טרומן". שחקן ענק, שמצליח לרגש ולבנות תפקיד בצורה יוצאת מהכלל.
יכול להיות ששני האוסקרים שלא הגיעו אחרי שני הסרטים הנ"ל, גרמו לקארי לנסות ליצור ג'ים קארי שלישי. ג'ים קארי שיישלב בין הטפשות לכשרון. בין השגעון להגיון. והתוצאה הסופית: ברוס נולאן,  האיש שבצלמו ובדמותו נברא "ברוס הגדול מכולם" (הוא הדמות המשמעותית היחידה בסרט כולו). הסרט נקרע בין ההשתטויות הקבועות של קארי לבין העצמה של האלמנט הדרמטי במשחקו. יכול להיות שכדאי להתחיל להתרגל לג'ים קארי הזה.
בין לבין יש גם סרט. ברוס נולאן הוא כתב-זוטר בתחנת טלוויזיה בבפאלו שכמה להתקדם בחיים ולהגיע רחוק. הוא מקטר (במובן של Bitching) לאלוהים כל הזמן עד שזה האחרון בוחר בברוס להחליף אותו בתפקיד לזמן מה. כמובן שברוס גורם לחוכא ואיטלולא וכו' וכו'.
בין לבין יש גם סיפור אהבה, מסקנות מוסריות ואמריקנה all over the place. בשורה התחתונה: זה לא קל להיות אלוהים (ולכן בפעם הבאה שיציעו לי את התפקיד, אני אשקול בכובש ראש לפני שאחליט).
כבוד לג'ניפר אניסטון שממשיכה לבחור תפקידים טובים לשלב הקריירה הנוכחי שלה, כבוד למורגן פרימן על התפקיד ועל הסטייל והפאסון שהוא מביא לכל הופעה שלו. כבוד לטום שאדייאק הבמאי (שהכניס בסרט כמה אזכורים סמויים וגלויים לסרטים קודמים שהוא עשה עם קארי) וכבוד בכלל. תהנו, תבלו.



נכתב על ידי , 5/9/2003 11:08   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-5/9/2003 12:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)