לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

מעשה שטן: צל"ג למפיצים.


לפני כמה ימים, פרסמתי פוסט לגבי סרט שראיתי בגירסה האנגלית (ללא תרגום) שנקרא "לורל קניון". הסרט מספר על מעבר של זוג צעיר לבית של אימו של הבחור שנמצא בלורל קניון. האם היא מפיקת תקליטים מצליחה ולאט לאט כלתה-לעתיד נסחפת לעולם של הרוקנרול בעוד הבן כמעט נגרר לרומן עם עמיתה לעבודה. עד כאן הכול טוב ויפה (הסרט עצמו אגב די סתמי). בכל מקרה, לאווירה של לורל קניון יש השפעה מיידית על ההתרחשויות בסרט.
והנה, לפני כמה ימים, בעודי מחפש מה לראות בספריית הוידאו הקרובה למקום מגוריי, נתקלתי בסרט שזכה באי-אילו פרסים בסאנדאנס, עם דמויות נורא מוכרות על העטיפה ולסרט קוראים: שחייה לילית. זה מה שנהיה מלורל קניון. זה פשוט נורא.
במקום להתייחס למיקום הגיאוגרפי שהוא בכל-זאת בעל משמעות זו או אחרת והשפעה על מהלך הסרט (במידה זעומה אבל עדיין מידה), מפיצי הסרט החליטו לרקוח לו שם של סרט נעורים לאמצע הקיץ: שחייה לילית. זה לא שהשם הזה הוא לגמרי לא נכון כיוון שיש בו הגיון מסויים, אבל דרך המחשבה הזו פסולה בעיניי.
באותה מידה יכלו לקרוא לפורסט גאמפ, "האיש שלא הפסיק לרוץ". זה לא שהשם הזה הוא לא נכון אלא שפשוט הרבה-יותר-עדיף לקרוא לסרט "פורסט גאמפ". באותה מידה יכלו לקרוא ל"אפולו 13", "בין שמיים לארץ" אבל טוב שלא עשו את זה.
ישנם מקרים הפוכים, בהם המפיצים מצילים את שם הסרט: The Shawshank redemption הפך ל"חומות של תקווה" ו - Legends of the fall הפך ל"רוחות של תשוקה", שתי הצלות יפות מצד המפיצים, אבל מדובר בסרטים ישנים.
בקיצור, אני פונה לכל המפיצים ברחבי המדינה, יש לכם הזדמנות to make amends כיוון שאני נורא וותרן. תקנו את המעוות, אם לא בסרט הזה אז בסרט הבא. אל תתנו לי לתפוס אתכם עוד פעם על כאלה שטויות.
נכתב על ידי , 12/9/2003 10:52   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)