לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

דו"ח צפייה: Levity - בילי בוב תורנטון, מורגן פרימן, הולי האנטר, קירסטין דאנסט


אפילו הקאסט המרשים שרשום למעלה לא מצליח להציל את הסרט הזה מלהיות הסרט הגרוע ביותר שראיתי בזמן האחרון ואולי אפילו בכלל. ההגינות מחייבת לציין שלא ראיתי את הסרט עד סופו אבל אני מתקשה להאמין שבארבעים הדקות שהחמצתי קרה משהו כל-כך דרמטי (וכל-כך מנוגד לכיוון הכללי של הסרט) שמציל אותו מלהיות (כפי שהגדיר זאת חברי הטוב ראובן בר-יותם) "שממה ושיממון".
קודם כל, אל תאמינו לשם של הסרט. פירוש המילה Levity בעברית הוא קלות ראש או זלזול. הקלות ראש היחידה היא להתחיל לראות את הסרט והזלזול היחידי הוא מצד הבמאי לצופיו או מצד מי שהחליט להוציא את הסרט הזה. הכל התחיל בהמלצה של "ההוא מהוידאו" וההמלצות שלו תמיד מסוכנות. הוא זה שהמליץ על "Boat trip" שגזל 90 דקות מחיי שלא ישובו עוד.
 
 הבעייה העיקרית של Levity נעוצה בזה שהסרט פשוט משעמם ולא זז. לא קורה בו שום דבר מעניין ובקושי קורה בו משהו לא מעניין ופשוט מאוד חבל על הזמן שמתבזבז בהמתנה לגאולה.
ובקצרה, בילי בוב הוא מנואל ג'ורדן, אסיר משוחרר שלא רצה להשתחרר. בילי בוב ישב על רצח שבוצע במהלך שוד לפני כך וכך שנים, ברגע של קלות דעת, והוא חוזר לאותו מקום (נדמה לי) ע"מ ליישר את ההדורים. מורגן פרימן (מעולה כתמיד, אבל נראה כמו סרסור) מגלם מטיף שכונתי שמעניק לבילי בוב עבודה, הולי האנטר היא אחותו של הנרצח, איתה מתחיל בילי בוב לקיים קשר. וקירסטין דאנסט היא נערה קלת-דעת המתגוררת בשכונה גם כן.
בשורה התחתונה, מדובר בעוד סרט שבו בילי בוב כמעט ולא מוציא מילה מהפה ומתחיל להסתמן כאן דפוס מדאיג מאוד של סרטים בהם הוא שותק ומגלם דמויות שנראות כסובלות מפיגור שכלי ברמה זו או אחרת. בשנתיים האחרונות נתקלתי בשתיקה המעיקה שלו במונסטרס בול (שמישהו יסביר לי לעזאזל את הסרט ולמה האלי ברי קיבלה אוסקר), ב"האיש שלא היה שם" זה עוד היה חינני-לייט ועכשיו ב Levity הנוראי. אני נורא מצטער אבל כנראה שלא נולדתי לדרמות כבדות וסטטאטיות. אם מישהו ראה את הסרט הזוועתי הזה עד הסוף ומצא אותו כמעניין, תנחומיי. להתרחק ויפה שעה אחת קודם.
 
לאור רמתו הירודה של הסרט, הבלוג של אילון לא מצרף תמונות ע"מ שלא לעודד אף אחד מהקוראים לשגות ולראות את הסרט הנוראי הזה.
נכתב על ידי , 13/9/2003 13:11   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)