לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

מריסה שלי - פוסט הכנה לדו"ח צפייה על "סדנה לכעסים"


בקרוב אפרסם את דו"ח הצפייה העשרים. חשבתי לחגוג את המאורע המיוחד בדו"ח צפייה על סרט ישן אולם בסופו של דבר נמלכתי בדעתי ולפי הסדר הכרונלוגי של החיים שלי, דו"ח הצפייה הבא יהיה על "סדנה לכעסים". אני לא אכנס כרגע לעניין הסרט עצמו, אלא לנקודה אחת משמעותית: מריסה טומיי. אלוהים, אני מאוהב בבחורה הזו. פשוט מאוהב. היא מקסימה. היא ממש מקסימה. לפני כמה זמן הענקתי שני כוכבים נוספים לסרט "רק נשיקה" רק בגללה. ועכשיו, עכשיו אתן לה את העולם כולו אם רק תבקש ("ואם תרצי חימום בבית ביום קר / אצית באש את כל העולם", אהובתי השונה, מופע הארנבות של ד"ר קספר, 1994). מריסה טומיי היא התגשמות כל השאיפות. אין בה את הסקס אפיל המתפרץ של כוכבניות אחרות (שרון סטון), אין לה את היופי של אחרות (יסמין בלית'), אין לה את הגוף של אחרות (פמלה אנדרסון), אין לה את הפנים המסותתות של אחרות (ניקול קידמן), היא לא גבוהה (שוב ניקול קידמן), לא יהודייה (אלישיה סילברסטון), היא מבוגרת ממני (כל כוכבת שגילה עולה על 27), גרה בניו-יורק, ובכ"ז, בי נשבעתי, מריסה את תהיי שלי. כמחווה לקוראי הבלוג (כל השניים) ובעיקר, כמחווה לעצמי, להלן מבחר תמונות של מלכתי החדשה, גברת הבלוג של אילון הבאה, מריסה טומיי.  





בלילה הזה היינו נורא מאושרים. מריסה זכתה באוסקר.





תמונה קטנה למי שירצה להדפיס ולשים בארנק.

נכתב על ידי , 16/9/2003 18:34   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דודי ב-11/8/2007 21:39



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)