לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

יואב שוורד - Yoav Schward - Nemesis


בראשית דבריי אני חייב להודות שאין לי דבר וחצי דבר נגד יואב שוורד. יכול להיות שהוא בנאדם מאוד נחמד וחיובי ולא מפריע לסביבה. בהחלט יכול להיות. יתרה מזאת, רוב הדברים שאני רוצה לומר בנושא "האיש עם השערות על הפנים" לא קשורים אליו באופן ישיר ולפיכך תרשו לי להתנצל מראש בפני השוורדולוגים (או שמא שוורדוליסטים) שעלולם להיפגע מדבריי.
רבות דובר, הושר וסופר, על "קחי אותי שרון". אני כרגע לא רוצה להתייחס לפקאציאדה הזו שהתחוללה על המסך בכל מוצאי שבת. אני משוכנע שרובכם כבר קראתם מלא תיאוריות, תחזיות ועוד כהנה וכהנה שטויות לגבי הנידון. אני רוצה להתייחס ליואב שוורד.
 
כבר מרגע תחילת שידורי הפרומואים בערוץ 2, הרגע בו ראיתי את אקני אבני (אני יודע שכתוב פה אקני אבל האיש הזה שנוא עליי במיוחד כך שלא מגיע לו יותר טוב) והבנתי שאת התכנית הזו אני כבר לא אראה היה ברור לי שיואב הולך לנצח. היה משהו במבט שלו שהעיד יותר מכל על כך שהוא התגשמות כל היהירות והשחצנות האנושית. יש משהו כל-כך ראוותני/רברבני במבט שלו שזה פשוט נורא. כל האבי-נמני-סטייל הזה שלו. כיוון שלא ראיתי את התכנית וניזונתי רק משמועות (הוא קורא פסוקים / הוא עלק צנוע) קשה לי להתייחס אליו באופן אובייקטיבי ולפיכך אני מתייחס ליואב כאל תופעה.
כל אחד מאיתנו שאיבד מישהי לטובת אחד שנראה יותר טוב, איבד אותה לטובת יואב שכזה. אני לא יודע איך להסביר את הרעיון הזה על-מנת שיהיה לפחות רבע קוהרנטי אבל אני מקווה שמישהו לפחות מבין אותי. אני אתן דוגמה: היה לי חבר אחד שחיזר אחרי ידידה שלו במשך תקופה מאוד ארוכה, אבל, למרבה הצער, היה לה חבר. כשהם נפרדו, הוא עזר לה לעבור את כל שלבי הפרידה. הוא תמך בה, הקשיב לה, היה שם, דאג לה, וקיווה שבסופו של דבר, יגיע הרגע שבו הוא יוכל לשים את הקלפים על השולחן ולגלות לה את צפונות ליבו. ערב אחד - הוא החליט שזה הערב - הם הלכו לשבת בפאב חדש ברח' הירקון, היא קמה לשירותים והוא החליט לדבר איתה כשתחזור. כשהיא חזרה, היא חזרה עם מספר של אחד שחיכה איתה בתור לשירותים. אופנוען גבוה שכזה שהולך עם ג'ינסים וגופיות ויש לו זיפים.
אני יודע שזה נשמע כמו תסריט (גרוע במיוחד !) לאסקימו לימון 8 אבל הסיפור הזה נורא מוכר. אנשים יואב-שווארדיים תמיד משיגים הכול. ככה לפחות זה נראה ומרגיש לנו (מי זה לנו, לעזאזל ???)
 
אני קורא את הקטע הזה שוב ואני רואה שהוא יצא מריר-עד-כאב וממש לא התכוונתי. אין לי שום דבר נגד יואב ואני לא כל-כך אומלל כפי שהקטע הזה מוציא אותי. זהו, אין פואנטה.
 
 





כדי לצאת גבר עם יואב שוורד, הבלוג של אילון שם כמה תמונות שלו, על-מנת שגם הוא יתחכך בתהילה ויזכה בליטרת הפרסום. תהנו, בנות.
נכתב על ידי , 16/9/2003 20:35   בקטגוריות טלוויזיה וכאלה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענת ב-15/10/2003 18:30



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)