לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

דו"ח צפייה: סדנה לכעסים - אדם סנדלר, ג'ק ניקולסון, מריסה טומיי


כתבתי כבר בעבר (לפני כמה ימים למען הדיוק) על שחקנים שכל הופעה שלהם היא תמיד מדוייקת וטובה ומעניינת. "סדנה לכעסים" מזמן שניים שכאלה שלא מאכזבים גם הפעם: ג'ק ניקולסון וג'ון טורטורו. אמנם לטורטורו תפקיד משני יחסית וזמן מסך מוגבל, אבל כל שנייה שלו על המסך, בתפקיד צ'אק העצבני (שהוא חצי מקסיקני, חצי אירי וחצי איטלקי) היא ממש פנינה. כנ"ל לגבי ניקולסון.
ג'ק ניקולסון תמיד נותן הופעות טובות ו"סדנה לכעסים" is no disgarce. כנראה שג'ק קשישא היה צריך להירגע מהתפקיד התובעני ב"אודות שמידט" ולכן הוא בחר לגלם (באופן מבריק, כאמור) את באדי ריידל, היועץ המטורלל. פנינה נוספת בסרט היא נוכחותה המבורכת של מריסה טומיי. מריסה שלי הולכת ומשתבחת עם השנים ובכל שנייה שלה על המסך, יכולתי לראות בחשכת הסלון, לבבות קטנים ואדומים מתעופפים מכיוון בית החזה שלי לכיוונה. היא ממש מקסימה וב"סדנה לכעסים" היא עוד יותר מקיסמה או בקיצור, הכי מקסימה שאפשר. בין לבין היה גם סרט והצלחתי להתגבר על קיומו המעיק של אדם סנדלר. זה לא שהוא רע אבל יש בדיבור המגמגם שלו משהו מעיק ומעצבן.
 
ולענייננו: דייב באזניק (סנדלר) הוא צעיר ניו-יורקי מופנם שמואשם בתקיפה של דיילת על מטוס נוסעים. על-מנת להימנע מעונש מאסר הוא אמור לעבור סדנה לשליטה בכעסים המועברת ע"י ד"ר באדי ריידל. אישיותו האקסנטרית של הד"ר בד בבד עם עצותיו הנוראיות מובילות את באזניק לתסבוכת גדולה עוד יותר.
 
הסרט (כיאה לסרטים של סנדלר) מלא בהופעות אורח מפתיעות (מה שנקרא Cameo) וביניהן: הת'ר גראהם (מצחיקה, לאללה מצחיקה), ג'ון מקנרו, רודי ג'וליאני, וודי הרלסון ובובי נייט (מאמנה של מכללת אינדיאנה שידוע במזגו החם).
הסרט, הוא קומדיה סבירה לכל דבר ועניין אולם אפשר להביט עליו גם כביקורת ארסית ביותר על מוסד הפוליטיקלי קורקט האמריקאי ועל הגישה המתחסדת של בתי המשפט בארה"ב שדוגלים בדעה ש"הכול שפיט". קשה אמנם להאמין שליצן כמו סנדלר (שהיה שותף למר דידס הזוועתי) יהפוך להיות סאטיריקן מושחז אבל בכ"ז למי שמתעקש למצוא ערך מוסף בסרט מעבר לצחוקים (שמגיעים בפיקים של אחת לכמה דקות) הנה לו סאטיריקה בגרוש. מומלץ לחובבי הז'אנר ולמי שמחפש להעביר שעה וחצי קלילה. וזכרו: אין לכם סיכוי עם מריסה, היא שלי !!!









Ho, Ain't she sweet !!!
נכתב על ידי , 17/9/2003 18:51   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-17/9/2003 19:24



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)