לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

שוקולד מנטה מסטיק


קראתי בידיעות אחרונות, אגב שתיית "הקפה של הבוקר" (תערובת של נסקפה קלאסיק עם כפית של טייסטרז צ'ויס בטעם וניל - נהייתי פיינשמקר) על האיחוד הצפוי של "שוקולד מנטה מסטיק" כחלק מההופעה של ירדנה ארזי. קראתי ושמחתי.
שוקולד מנטה מסטיק היו שלישיית נשים (ירדנה ארזי, לאה לופטין ורותי הולצמן),שפעלו בשנות השבעים, ועשו אחלה שירים, תוך שהן מסתייעות בכמה מהחברה המוכשרים ביותר שהיו באותה תקופה: מתי כספי, אהוד מנור וכו'.
אין לי שום ספק שהאיחוד הנ"ל לא יוליד שום בשורה מוזיקלית חדשה ולא ישנה את פני שוק הפופ המקומי. אני חייב להיות הגון לגמרי ולהודות שגם בימים כתיקונם, כששוקולד מנטה מסטיק לא מתאחדות, אין לי הרבה עניין בשוק הפופ המקומי ובכ"ז, כמו הרבה דברים אחרים ששייכים לתקופה שבה הכול היה נראה יותר טהור, כך גם שוקולד מנטה מסטיק מזכירות לי ימים טובים יותר (שלמרבה הצער לא זכיתי לחוות, אלא רק שמעתי עליהם בשוך הסערה).
אם אני צריך להעריך, הרי ש - Most likely שהאיחוד של השלישייה יהפוך להיות אייטם מרכזי רק ב"זמן הוורוד" ויסב עונג והנאה בעיקר לעופר נחשון. אני גם צופה מאמר מפרגן של גל אוחובסקי והתייחסות ארסית משהו של ניסן שור/דנה קסלר. זו דרכו של עולם. לשוקולד מנטה מסטיק אין הרבה ערך ככוח מבצע של חומר מקורי (כיום) אבל עדיין יש להן אחלה הרמוניות ואחלה שירים ואחלה צחוקים שבעולם.
שלוש אחלה-ים במשפט אחד - גם זה שווה משהו.
 
נכתב על ידי , 19/9/2003 10:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)