לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

כולם עובדים על כולם-קחי אותי שרון


במהלך שנות השבעים (או אולי השמונים) טבע "הכריש", דוביד שוויצר את האימרה הנ"ל: כולם עובדים על כולם. אמנם שווייצר המנוח התייחס לעולם הספורט הישראלי אבל בדרכו המיוחדת והמפחידה, הצליח דוביד לתמצת את ההווייה הישראלית בשלמותה. כולם עובדים על כולם.
התייחסתי כבר בעבר לקחי אותי שרון (ותלקי בשיגרון) בעבר ואין טעם לשוב ולהתפלש בתכנית הריאלטי-TV-עלק הזו. אבל...לא הייתי נדרש לכך אלמלא אייטם קצרצר שפורסם ב- IOL
 
http://e.iol.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=6&id=442519
 
להבדיל אלף אלפי הבדלות, האייטם הנ"ל מזכיר לי את סצינת הסיום בסרט JFK. קווין קוסטנר בתפקיד ג'ים גאריסון מספר על הקנונייה שנרקמה כנגד הנשיא קנדי ובסופו של עניין מתברר כי חצי מהאנשים ששהו בדאלאס באותו יום, עמדו להתנקש בחייו של קנדי. The writing was on the wall.
תחשבו על זה: במשך קיץ מהביל שלם מוכרים לנו את הפקאצה הזו ו - 15 המסכנים שמתרוצצים אחריה, התוצאה ידועה מראש, יואב משורר תהילים בדרכו לנצחון, ובסופו של עניין מסתבר שגם אם היה שמץ של סיכוי לתחרות, הרי שהוא לא היה בכלל. ואבישי בן-אלי, הרכלן של "רייטינג", ידע ושתק.....כולם ידעו ושתקו ורק המוני ב. ישראל נצמדו למסך בתקווה שאחד מהאנדרדוגים יזכה.
חבל. ממש חבל. והעצוב הוא שבשנה הבאה כששרון תהיה גבר ו - 15 נשים תתרוצצנה אחריו (חכו למאמרי הביקורת הפמינסטית של שלי/לינור ואריאנה מלמד) המוני ב. ישראל ימשיכו להידבק למסך ולחכות לנצחון של האנדרדוגית.
חברה, רדו מזה. אנדרדוגים מוצלחים יש רק בכדורגל אנגלי.
נכתב על ידי , 19/9/2003 13:49   בקטגוריות טלוויזיה וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)