לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

עוד סיבה לפתוח את הטלוויזיה.


נשבע לכם שהתכוונתי אתמול לכתוב כתב השמצה נגד "הרצועה" של טל ברמן בערוץ ביפ, אבל טלפון מאחות של שירי מנע ממני להשתלח בברמן. האמת, הוא בחור טוב שראוי לתכנית טובה יותר. התכנית הזו כל-כך גרועה (לפרקים) עד שלפעמים נראה לי שמדובר במין הפוך על הפוך שאני ממש כבר לא מצליח להבין, בגלל גילי המופלג או משהו בסגנון. הבוקר ראיתי שוואלה טרחו להשמיץ את ברמן במקומי ולכן אני אוותר לו הפעם. בכל מקרה, הדבר היחידי שבאמת שווה את המאמץ בתכנית הזאת היא נתי קלוגר. הבנתי שהיא הופיעה בעבר אצל אדיר מילר (לא נורא, אפשר לסלוח לה) ובעוד כל מיני מקומות. היא אדירה. מצחיקה לאללה, כשרונית והכי-הכי חשוב, מבוזבזת ברצועה. אם אי פעם עלמה זק תעזוב את "ארץ נהדרת" (כולם טועים) או שיחליטו להוסיף בחורה על חשבונו של דב נבון (שמתבזבז שם לגמרי), נתי היא הבחירה הטבעית. אני מקווה שבעתיד הקרוב היא לא תשתתף בכל מיני בזיונות/הפקות שיגרמו לי להתחרט על כל דברי השבח שאני מרעיף עלייה כרגע (למרות שהרצועה בזיונית מספיק). מי שמוכן לרדת ברמה בשביל הבלחה קומית אדירה, מוזמן לראות את "הרצועה". כל ערב ב-22:00, אל תתיחסו לשאר הירקות שיש בתכנית, חכו לנתי ותהנו.




נכתב על ידי , 20/4/2005 18:20   בקטגוריות טלוויזיה וכאלה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-21/4/2005 11:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)