לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

כמה קטנטנות על כדורגל



  • יצא לי לראות כרגע את העדכון של חדשות הספורט ואת הראיון הקצרצר עם מאיר פניג'ל, מבעל בית"ר י-ם. זה די מצחיק, כל המדינה כולה משוכנעת שנמני יחזור למכבי ת"א בעונה הבאה ורק פניג'ל איתן בדעה שנמני ישחק בבית"ר. אני לא אומר שזה לא יקרה אבל נראה לי שלמעט קלינגר ופניג'ל כולם כבר סגורים על החזרה של נמני לקבוצת נעוריו. בכלל, ככל שפניג'ל מנסה לשכנע שנמני ישאר בבית"ר, כך הוא נראה יותר ויותר פאתטי: מדבר על לחיצת היד שלו ושל נמני (ומשחזר מסורת מופלאה של מועדון ש"החתים" את פישונט לעונה שלמה על מפית) ומדבר על הסיכום הכספי ביניהם. זה לא רציני. עד שנמני עצמו לא יצהיר באופן חד וחלק שהו לא מתכוון לחזור למכבי או שלוני יאמר בוודאות שהוא לא מתכוון להחתים את נמני באף מקרה, אף אחד לא יהיה בטוח. במחשבה שנייה, גם אם שני הדברים האלה יקרו, עדיין אי אפשר להיות בטוח.

  • ועם כל הכבוד לנמני (וכידוע, בבלוג הזה אין הרבה כבוד לנמני), פניג'ל הצליח להדהים אותי בהתייחסות שלו לעיכוב המשכורות של שחקני בית"ר. מדובר בתופעה רווחת בכדורגל הישראלי, לא תמיד המשכורות משולמות בזמן. זה דבר ידוע. מה שמטריד אותי זו הזחיחות של פניג'ל והחוצפה שיש לו. פניג'ל יקר, מדובר בהלנת שכר. חד וחלק. אין לזה שם אחר. לא שילמת לשחקנים שלך משכורות של שלושה חודשים וזו הלנת שכר. למזלך הרב, אתה מנהל עסק שמתקיים בתרבות כלכלית לקויה מהייסוד ולכן איש אינו מרים קול צעקה על העיכוב בשכר אבל זו בהחלט עבירה. וגם אם אין לך כסף לשלם את המשכורות, לבגיד משפט בנוסח "במשכורות של 60, 70, 100 אלף, זה לא נורא אם יחכו קצת" זו חוצפה ממדרגה ראשונה. אתה זה שחתם על החוזים או אתה זה שהתחייב לקיים אותם. זה לא עניינך כמה כל שחקן מרוויח (או לא מרוויח כיוון שאתה לא משלם). הדיון הוא לא על גובה המשכורות אלא על העובדה שאתה וההנהלה בראשותך, לא שילמתם את המשכורות האלה כבר שלושה חודשים ברציפות. זו הבעיה. התלונה על גובה המשכורות (במיוחד כשאין לך כסף לשלם אותן) מעידה על הבורות וחוסר הכשרון שהפגנת במהלך המו"מ ולא על שום דבר אחר.

  • אופ"א החליטה שליברפול לא תשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה, גם ם תזכה בגביע עצמו (וזאת בהנחה הגיונית שהיא לא תסיים בין 4 הראשונות באנגליה). גיליתי איפוק כשאופ"א הסתפקה בעונש מגוחך כלפי רומא ואינטר (שהיו ראויות להרחקה רצינית ביותר) והחליטה לנקום במוריניו (שאין ספק שהוא אחד מהמעצבנים שבאנשי הכדורגל אבל זו לא עבירה) בלי כל סיבה נראית לעין. הדבר היחידי שמכסה על הסקנדל שבהחלטה הזו הוא הטיפשות שיש בה. תארו לכם מצב שבו מחזיקת הגביע לא מוגלת להגן על תוארה בגלל החוקים הארכאים של אופ"א וחוסר היכולת שלהם להתגמש לטובת המפעל. זו החלטה מטופשת שזועקת לשמיים (יש ביטוי כזה ???)
נכתב על ידי , 29/4/2005 17:28   בקטגוריות ספורט וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זהות בדויה ב-15/6/2005 17:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)