לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

הימור מושכל (זה ייגמר בבכי)


אני מרשה לעצמי להמר על משחקי השבת ועל מפחי הנפש שהם יישאו עימם. זו קצת פסיכולוגיה הפוכה וקצת הגיון. זו קצת פסימיות מולדת של אוהד הפועל וקצת היכרות עם תרבות (?) הכדורגל המחורבנת במחוזותינו ובעיקר, זו תקווה להתבדות שוב, כפי שקורה לי בד"כ כשאני מהמר:

מכבי חיפה - בני סכנין - מאז הזכייה הרשמית באליפות, חיפה בקושי גוררת את עצמה. הם אפילו לא מתאמצים להסתיר את זה. חוסר היכולת שלהם לנצח את בני יהודה לפני שבועיים, דפק לי טופס וינר שהיה שווה 400 ש"ח אם הם היו מנצחים. כיוון שמדובר במועדון שבאופן מסורתי אף פעם לא עשה שום דבר למעני (למעט ה 10-0 מול מכבי ת"א, וזה היה החודש לפני 17 שנה), אין לי שום סיבות להאמין שדווקא בשבת הזו הם יתחילו. במקרה הטוב ביותר עוד עשוי להתפלק להם תיקון, אבל רוב הסיכויים שלא. סכנין נאבקת על מקום בליגת העל ולמרות הירידה המתמדת ביכולתה, היא עוד יכולה להוציא מעצמה משהו. מדובר בשני מועדונים שאין להם מסורת של קרבות ולפיכך לחיפה אין אפילו את האתנן הזה כדי להזיז את התחת. בקיצור נצחון לסכנין או תיקו (במקרה הטוב).

הפועל פ"ת - הפועל חיפה - השמחה שלו בסיום המשחק בין שתי הקבוצות, העידה שלדרור קשטן, מאמן הפועל פ"ת, אין שום סנטימנטים להפועל ת"א. נהפוך הוא. אם יש לו סנטימנטים אז כנראה שהם מהזן השלילי ביותר. בלי קשר למעסיקים הקודמים שלו, הפועל פ"ת נראית רע מאוד בשבועות האחרונים וקשטן עצמו, הקשוח שבמאמנינו, פירגן לעצמו נסיעה לחו"ל באמצע השבוע. בפ"ת המלפפוניאדה התחילה כבר. הפועל חיפה לעומתה, היא הקבוצה החמה של השבועות האחרונים. בניגוד להפועל ת"א שהנצחון בדרבי רק הרדים אותה, את הפועל חיפה זה הזניק. אולי זה מאוחר מדי אבל זה בהחלט מוסיף להם כבוד. יש בי המון סימפטיה להפועל חיפה אבל ליואב כץ לא מגיע פרס בדמות הישארות בליגה. מהצד האחר, לאף בעלים/יו"ר בליגה שלנו לא מגיע פרס ולפיכך נרד מכץ לעת עתה. למרות שהמשחק בחוץ, לחיפאים עוד יש עניין בליגה והם יוכלו להוציא מעצמם יותר ממארחיהם שודאי יגיעו רדומים אחרי החמין של שבת ופתיחת המתנות של קשטן מחו"ל. בקיצור, נצחון לחיפה או מינימום תיקו.

הפועל ת"א - הפועל ב"ש - מדובר בצו 8. מה זה 8, כמעט 9. אפילו אני כנראה אהיה שם. לרוע המזל, אני מאמין שבסופו של עניין הקהל של הפועל יבוא בהמוניו אבל ישאר בעיקר עם המחמאות. כן, אנחנו באמת קהל מצויין. כן, אנחנו ממשיכים לעודד את הקבוצה גם ברגעים הקשים. איתנו לא צריך לעשות סולחות. אנחנו גם לא שבעים כמו הקופים הירוקים או השימפנזות מהכרמל או איך שלא קוראים ליהירים האלה מחיפה. אנחנו הרבה פחות גזעניים מהחארות בטדי אבל השאלה היא עד כמה זה יעזור לנו בליגה הלאומית. הפועל ת"א לא מסוגלת להנפיק מעצמה משחק הגון כבר תקופה ארוכה (מאז שנת 2003 בערך). תקראו לזה פסימיות, אבל אני בהחלט לא מצליח להעלות בדמיוני, שום מצב שבו הפועל ת"א תנצח ביום שני. באר-שבע נראית רע גם כן אבל נחושה יותר ומודעת יותר למצבה ההולך ומדרדר. לקדוש יש שני חלוצים להרכיב (אברג'יל ומזרחי) והוא ירכיב אותם. קדוש ייקח את ההימור ויצליח בו. זה הולך להיות הנצחון המגעיל ביותר אי-פעם אבל זה מה שב"ש צריכה. הרי מזרחי היה זה שאמר: "עדיף לחיות מכוער מלמות יפה". חבל, באמת חבל. להפועל ת"א היה את הצ'אנס לברוח מאימי התחתית הרבה לפני המשחק ביום שני והיא לא עשתה את זה. עם כל הכבוד לכדורגל טוטאל שבו הפועל משחקת (הוא באמת מקשיב לעצמו, שייע ??!!??) מול באר-שבע זה לא יעבוד. בקיצור, באר-שבע, בקטנה. במקרה הבלתי סביר ביותר, תיקו.

בסיום המחזור הזה הפועל ת"א תתקרב לקו האדום (היא נהנית מיחס שערים מוצלח) והתחתית תבער עוד יותר. בשבוע הבא הפועל ת"א תפגוש את מכבי חיפה ואני מאמין שחיפה תתעלה על עצמה. בניגוד לסכנין, לחיפה והפועל יש מסורת של מאבקים. בכל מקרה, טוב לא יהיה. שבת שלום.

נכתב על ידי , 14/5/2005 09:37   בקטגוריות ספורט וכאלה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-15/5/2005 19:38



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)