לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

בועות (שווה לראות)


עד לפני כמה ימים, לא ידעתי איך להתייחס לביפּ. מהצד האחד, השידורים החוזרים של "סיינפלד" ו-"חברים" שתמיד כיף לראות ושהעידו עד כמה הסדרות האלה אינן ברות-תחליף, לפחות מבחינתי. וחוצמזה היה את Mad T.V שבהתחלה אהבתי בבדידות די מזהרת ורק אח"כ הצלחתי לשכנע את השותפה שלי וכמה חברים ששווה לראות את זה. מהצד האחר, כל דבר מקורי שניסו לעשות בביפּ היה לעג לאינטליגנציה. "הרצועה" של טל ברמן הייתה רעה במיוחד (ואני עמוס סימפטיה לברמן ומאוהב בנתי קלוגר). "אלי נגד העולם" יכל להיות נחמד אלמלא נוכחותו המעיקה של חיים אתגר. "פיני" של קופטש פשוט נוראי (אני מניח שהמילה "מחורבן" תיטיב לתאר את זה) ובשאר הדברים (באפי ושאר האנימציות) אני לא מגלה עניין רב. ובכ"ז, בימים האחרונים, אני מסיר את הכובע בפני הביפּאים: "בועות" שמשודרת מדי יום פשוט ענקית. אני יודע שמדובר בסידרה בת 30 בערך וכבר לפני עשור וחצי, כשהייתי בתיכון והקפדתי לראות את השידורים החוזרים של הסידרה על בסיס יומי, אי אפשר היה לפספס את זה שהסידרה ישנה מאוד, אבל מדובר בסידרה ענקית. פשוט ענקית. 30 שנה אחרי ועשור וחצי אחרי שראיתיה לראשונה, הסידרה עדיין קורעת אותי מצחוק. הדמויות מחופפות לחלוטין ומשתמשות בכל בדיחה אפשרית על ז'אנר אופרות הסבון. כל אחד יודע ששם בילי קריסטל החל את דרכו בתפקיד ההומוסקסואל הראשון בטלוויזיה האמריקאית, אבל ישנן עוד מלא הברקות בסידרה: רוברט גיום בתפקיד בנסון המשרת (אחת מהדמויות הטלוויזיוניות האהובות עליי ביותר), קת'רין הלמונד מרחפת לגמרי, לפני שהיא נהייתה מונה ב"מי הבוס". ריצ'ארד מאליגן המנוח ועוד הרבה שחקנים מעולים שיצרו סידרה  מעולה שבהחלט שווה לראות. אני ממליץ בכל פה להשקיע קצת זמן, על בסיס יומי בשביל להנות הנאה שלמה.

נכתב על ידי , 15/5/2005 20:18   בקטגוריות טלוויזיה וכאלה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-17/5/2005 16:29



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)