לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

כמה קטנות על ספורט




  • הפועל ת"א תשחק הערב נגד הפועל ב"ש בקרב על 6 נקודות. אני עדיין לא יודע אם אני אלווה את הקבוצה מהאיצטדיון עצמו או שמא אני אשאר להתפלל בבית. האמת, יש לי הרגשה רעה ביותר לגבי המשחק הזה. בכמה אחוזים מהתודעה שלי, שאני מוכן להקדיש לספורט, יש תחושה רעה במיוחד. באר-שבע נראית רעבה יותר ומודעת יותר למצבה. שחקני הפועל ת"א לא רגילים למעמדים האלה. הם אולי יכולים לנצח בדרבי את מכבי 3-0, אבל קשה להם להנפיק מעצמם משחק לחימה אמיתי. ההעדרות של אבוקסיס, שהוא ללא ספק המחורע שבשחקני הקבוצה, רק תקשה עליהם.

  • בלי קשר למשחק של הערב, אני מניח שהביקורת שהושמעה על תצוגת השפל של מכבי חיפה מול סכנין בשבת תעשה את שלה וחיפה תתחיל לשחק במעט זמן שנשאר. יפה. מי אמר שביקורת ציבורית לא יעילה. הדבר היחידי שמטריד אותי הוא שהמשחק הבא של מכבי חיפה הוא מול הפועל ת"א בבית. יהיה לי עצוב מאוד שכל הביקורת על חיפה תתבטא בשלישייה או רביעיה לרשת של הפועל.

  • שחקני מכבי ת"א כדורסל כעסו אמש על פסק זמן שלקח בירנבוים בשניות הסיום של המשחק בו הביסה מכבי את הפועל, וירדו לשכיבות סמיכה לאות מחאה בידורית שכזו. הגדיל לעשות, גור שלף, שהיה בראש הקנוניה. נעים לראות שלשלף יש בסופו של דבר תפקיד במכבי של העונה. לא שהייתי צריך סיבות נוספות, אבל ההתנהגות הזו פשוט מחליאה, אין מילה אחרת. אני מאחל לשחקני מכבי שיתקלו בהתנהגות כזו בכל משחק הפסד שיהיה להם באירופה ובכל מקום בשנה הבאה (אני מאחל להם שימותו בעינויים אבל זה כבר סיפור אחר).

  • האם אני היחידי שמאמין שבעקבות חזרתו הצפוייה של נמני למכבי, זמנו של קלינגר קצוב להכאיב ?

  • האם אני היחידי שמאמין שאחת ההפתעות הנעימות של העונה הקרובה תהיה בית"ר י-ם, עמוסת הצעירים וברוכת הכשרון ?

  • ג'קי בן-זקן רוצה להשתלט על הפועל ת"א. האוהדים מתנגדים. זה לא אישי, הם אומרים אלא שהם פשוט לא מאמינים ביכולות של בן-זקן לנהל את הפועל והם כועסים על האינטרסנטיות שמלווה את בן-זקן. מה נגיד, התרגלו לטוב, אוהדי הפועל. מרוב אודם בעיניים הם משוכנעים שהעולם מלא בפראיירים כמו סמי סגול שרק מחפשים לשרוף כסף על הקבוצה הכשלונית שלהם (ושלי). במאבק בין רומן אברמוביץ' לבן-זקן אני מעדיף את אברמוביץ'. הוא נראה לי יציב יותר. בארץ עצמה, אין מועמד סביר יותר מבן-זקן. ההיסטוריה של בן-זקן באשדוד מוכיחה שמדובר ביו"ר רציני למדי. הוא הצעיד את אשדוד להישגים נאים בהחלט (וגם לעונת נפל אחת) והעובדה שהוא אינו אוהד הפועל, לטעמי, רק עשויה להקל עליו לקבל את ההחלטות הנכונות. ראינו כבר מה יצא לנו מניהול של אוהדים (רמון ותאומים). ראינו כבר מה יצא לנו מניהול של אוהדי מכבי (עגיב). אין נוסחה מנצחת, במיוחד לא בקבוצה כמו הפועל ת"א. בן-זקן בליווי כלכלי של סמי סגול יכול להצליח בהפועל ולהחזיר את המועדון לימים הטובים.

  • בינתיים, כדי לפייס את כיסי ההתנגדות, העיתונות מלאה בהודעות על שחקנים שיעברו להפועל אם בן-זקן אכן יגיע. הדיווח האחרון, חיים רביבו. כן, כן, פוליטיקאי הספורט הידוע אולי יחזור בו מפרישתו וישתף פעולה עם אחיו בהפועל ת"א. יפה. בקרוב יגמרו לבן-זקן שמות השחקנים הפנויים והשווים באשדוד והוא יצטרך להתאמץ יותר. רמז: אלון חזן יכול לחזור בו מהפרישה. אפשר להחזיר גם את מישל דיין, גידי דמתי ואלי זן-רימוז'. יחד עם שלושתם להפועל יהיו סיכויים טובים יותר להאבק על האליפות.

  • אגב, אחרי הניצחון בדרבי של אתמול אני סוף כל סוף מוכן להסתכן ולהמר שמכבי ת"א תיקח השנה את האליפות בכדורסל.
נכתב על ידי , 16/5/2005 11:25   בקטגוריות ספורט וכאלה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-17/5/2005 19:50



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)