לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

אם לא בשביל הקבוצה, לפחות בשביל הקהל


אתמול הייתי בבלומפילד. הפועל ת"א ניצחה את הפועל ב"ש 3-1 והבטיחה כמעט סופית את ההשארות בליגת העל. זה לא היה משחק טוב. או שלפחות אפשר לומר שהוא לא התחיל טוב. היו לי לפני המשחק תחושות רעות. זה לא חדש. תמיד יש לי תחושות רעות לפני משחקים של הפועל אבל הפעם זה היה חזק מתמיד. במקום מסויים הרגשתי שאני בא להלוייה של הקבוצה. הלוויות זה עסק לא נעים אבל צריך לעשות כבוד למי שמלווה אותך כ"כ הרבה זמן. בלומפילד היה מלא. כלומר, החלקים של אוהדי הפועל היו מלאים לחלוטין. האווירה הייתה ססגונית ולפרקים זה הרגיש שמדובר במשחק אליפות ולא במאבק נגד הירידה. אולי זו בעצם הבעיה של הפועל ת"א: עם קהל שכזה ובאיצטדיון נהדר שכזה, קשה לך להבין שאתה נאבק נגד הירידה. ירידת ליגה זה דבר מאוד לא סקסי. זה אנשים עם זיפים וכרס בחוץ. זה לא האווירה שהייתה אתמול בבלומפילד. לא בגלל שאני שייך למועדון המכובד הזה, אבל הקהל של הפועל ת"א הוא הטוב ביותר בארץ. אני מוכן לחלוק בתואר עם בית"R י-ם שהקהל הגזעני והמכוער שלה מלווה אותה בנאמנות לכל מקום, אבל אין ספק שאלו הקהלים הטובים ביותר בארץ. אני בז לאוהדי מכבי ת"א שבמקום להעריך את המאמן שהביא אותם לליגת האלופות ולזכייה בגביע (ובוא לא נשלה את עצמנו שהרצליה מסוגלת לדגדג את מכבי ת"א) החלו בשביתה מטופשת. אני בז לאוהדי מכבי חיפה שמייללים כלפי רוני לוי שהביא אותם לשתי אליפויות רצופות. אני בז לאוהדי עירוני אשדוד שלא למדו להעריך את המאמצים שהושקעו בקבוצה. הקהל של הפועל ת"א הוא הטוב בארץ. מכיוון שקשה להימנע מקלישאות של ספורט אז הנה אחת: הקהל קיבל צו 8 והגיע בהמוניו. בלומפילד היה מלא באוהדי הפועל ססגוניים שבמשך מחצית שלמה לא ידעו לאן להוליך את הצער. הפועל ת"א לא נראית טוב. היא נראית רע מאוד, אבל אתמול הספיקו לה כמה דקות טובות כדי להבטיח את ההישארות, כמעט סופית. קשה לי להירגע מהתצוגה של הצבא האדום. בשער 11 (השער של מכבי בד"כ) התרכזו הילדים מבתי הספר של הפועל ת"א. הילדים מקיבוץ ברור-חיל הגיעו עם כל כלי הסמבה שלהם ולא הפסיקו לנגן במשך כל המשחק. בדרך אני לא חסיד גדול של סמבה אבל אתמול זה תרם באופן משמעותי לאווירה. חייבים להעריך את מי שעסוק בנגינת סמבה לאורך כל המשחק. אי אפשר הרי לראות את המשחק כשמנגנים. על המקהלה ניצח אוהד אחד שהיה בגבו לאיצטדיון במשך כל המשחק. מגיע לו אוסקר. הנה אחד שמקריב מעצמו למען הכלל. אני מוכרח לחלק מחמאות למשטרה. חניתי במרחק 5 דקות מהאיצטדיון ותוך 8 דקות הייתי ביית. הכל התנהל כהלכה ואפילו הדוחק המסורתי בקופות לא התרחש. הכל דפק כמו שעון. מילה אחת אחרונה: זה לא יפה לקנא, אני יודע. זה סוג של חטא, גם את זה אני יודע, אבל אתמול קינאתי. במשך משחק שלם, קינאתי באיש שישב לפני. בן 40+ עם שער לבן שמכסה את כל הראש, שהגיע עם שלושת ילדיו. שתי בנות ובן.לאחת מהן קוראים איה. שלושתם בתחום הגילאים 6-10. היה פשוט מקסים לראות אותם. שלושה חיילים קטנים לבושים באדום עם כובעים, צעיפים וחולצות של הקבוצה. הסתכלתי עליו ואיחלתי לעצמי שיום אחד אני אזכה לבוא עם שלושה ילדים משלי, לראות את הפועל באווירה הזו. אפילו התשעים ש"ח ששילמתי על הכרטיס מכיסי המתרוקן במהירות לא הצליחו להטריד אותי. זה היה שווה את זה. המסקנה המיידית מהמשחק של אתמול היא שלקבוצה עם קהל כזה, אסור לרדת ליגה. ממש אסור. ליגת העל המשמימה שלנו זקוקה לקהל של הפועל. בדיוק כמו שהיא זקוקה לקהל של בית"ר י-ם או לקהל של מכבי נתניה. 15 הלוזונים שמלווים את מכבי פ"ת הם לא קהל. אסור להפועל ת"א לרדת ליגה.


בראש הערימה, זיטו אוגבונה ("קובו קובו") שמוכיח שהוא אקרובט הרבה יותר טוב ממה שהוא חלוץ.

נכתב על ידי , 17/5/2005 19:59   בקטגוריות ספורט וכאלה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-18/5/2005 18:50



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)