לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

ליברפול והפיגוע בחיפה


לפני כמה דקות ראיתי איך ליברפול אהובתי מפסידה (שוב) והפעם לארסנל, בבית, 2-1. לפני שבוע ראיתי איך קווין ליסבי מצ'רלטון מפרפר (Mefarfer) את ההגנה של ליברפול ומשפיל אותה והשבוע, ארסנל, ביכולת בינונית מינוס, בלי ברגקאמפ וליונברג משפילה אותה בבית, באנפילד.
רציתי לשבת ולכתוב על כל המרורים שאני אוכל מהקבוצה הזו במהלך 13 השנים האחרונות. רציתי לכתוב מניפסט זועם של אוהד מתוסכל שרואה איך מנצ'סטר יונייטד המאוסה וארסנל משתלטות על כל חלקה טובה. נכנסתי למחשב וראיתי את הכותרו על הפיגוע בחיפה.
במהלך החודשים בהם אני כותב בלוג הצלחתי להימנע באדיקות מהבעת איזושהי דעה פוליטית. כנראה שזה בגלל שהמחנה אליו אני שייך/השתייכתי איבד את הדרך ומנסה להגדיר את עצמו מחדש בשנים האחרונות. אולי זה בגלל שעמוק בפנים מסתתר אצלי איזשהו לאומן קטן שצועק עכשיו "מוות לערבים" ומקווה שצה"ל ייכנס לשטחים ויהרוג 10 פלסטינאים (לפחות) על כל הרוג בפיגוע. אולי זה בגלל שנמאס לי להושיט את הלחי השנייה ואני מקווה "שהקם להורגי...".
מה שזה לא יהיה, זה לא הזמן לדבר על ליברפול או על הסרטים שראיתי בשבוע האחרון. אולי צריך לחכות כמה שעות ואולי כמה דקות. אני לא יודע. באמת שאני לא יודע.
נכתב על ידי , 4/10/2003 15:48   בקטגוריות אקטואליה וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיא ב-5/10/2003 13:29



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)