לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

על דרמה קטנה ואבנים מתגלגלות


החיים בכפר הקטן שלי (חולון) לא מספקים הרבה דרמות ולכן כשאחת כזו מתרחשת, יש לציין אותה בחגיגיות. בסביבות ספטמבר אני מתכנן לסוע לבקר את אח שלי (ובוא נודה על האמת, אני נוסע לבקר את הילדים שלו בעיקר). כיוון שאני אהיה מוגבל (מטעמים תקציביים בעיקר) לאזור פילדלפיה/ניו-יורק, החלטתי לשדרג את הטיול בביקור בהופעות חיות. לפני כמה שבועות רכשתי דרך האינטרנט כרטיסים להופעה של פול מקרטני (אני פשוט לא מאמין שיש לי כרטיסים להופעה שלו. אני רק מקווה שאלוהים יאפשר לי לחיות ולזכות לרגע הזה) בפילדלפיה וכרטיסים להופעה של אואזיס בבלטימור. כמה ימים אחרי שרכשתי את הכרטיסים, הסתבר לי שגם ה-Rolling stones יופיעו בחוף המזרחי באזור ספטמבר. ברמת העקרון אני לא מגדולי המעריצים של הסטונז, אבל אני מכיר את רוב הדברים שהם עשו ומצליח לחבב חלק ניכר מהם. נוסיף על כך את משק כנפי ההיסטוריה בדמות אחת הלהקות הגדולות ביותר אי פעם, ונקבל הזדמנות שאסור להחמיץ. לרוע המזל, Ticketmaster, האתר שמנהל את המכירות של הכרטיסים באינטרנט, לא חביב מדי. זה לא עניין אנטישמי או אנטי חולוני, זה פשוט אתר שקשה להסתדר איתו. המכירה לקהל הרחב נקבעה ל-23.5 בתשע בבוקר (לפי זמנם של האמריקאים). בעקרון יש הרבה מכירות וכו' אבל הופעה של הסטונז בטקסס, בזמן שאני נמצא בניו ג'רזי, לא עוזרת לי במיוחד. ארבתי ספציפית להופעה שתתקיים ב-15.9 באיצטדיון הג'איינטס באיסט רת'רפורד. ארבתי וארבתי וב-16:03 התחילה המכירה.....בתור ישראלי שחייב להתחכם פתחתי שני חלונות. אחד כיוון לכרטיסים רגילים ביציעים עליונים (שהם הפחות טובים) ואחד כיוון לכרטיסים טובים יותר באותו מחיר. אחרי המתנה מורטת עצבים, קיבלתי הודעה מהחלון השני שבגלל שיש חלון נוסף שמנסה לרכוש כרטיסים (מה שמנוגד למדיניות האתר), לא ניתן לספק לי את ההזמנה. "לא נורא" חשבתי לעצמי, יש חלון נוסף. אלא ש-Ticketmaster אולי בתור נקמה ואולי בגלל שיש להם הומור שכזה מסרו לי בחלון השני, אחרי עוד המתנה מורטת עצבים של כמה דקות, שכבר אזלו הכרטיסים. חייבים להבין, אם אני יושב בחולון ומחכה לכרטיסים, סביר שיש עוד אלפי אנשים ברחבי העולם שמתחרים על אותו נזיד עדשים. לרוע המזל, הם הגיעו אליו לפני. אבל, לא אמרתי נואש. המשכתי בהתמדה לנסות ולמצוא כרטיסים דרך אותו אתר. אחרי כמה נסיונות זה פתאום הצליח. אולי מישהו ויתר ואולי מישהו התפגר ולא חשוב למה, אבל לפתע פתאום, מצאתי את עצמי עם שני כרטיסים לסטונז. ככה סתם. ואז....השד יודע למה....ויתרתי על הכרטיסים וסגרתי את החלון (זה לא נכון. השד אולי יודע למה אבל גם אני יודע. חשבתי בהתחלה שהמיקום שלי באיצטדיון יהיה לא טוב ולכן שאפתי להשיג כרטיסים טובים יותר). ויתרתי כמו טמבל על כרטיסים לסטונז ועברתי את אותה פרוצדורה 3 פעמים, שוב בהמתנה מורטת עצבים, תוך שאני מקלל את עצמי חזור וקלל, תוך הבנה שאני כנראה האידיוט המושלם, תוך הבנה שכנראה לא מגיע לי בכלל וכו' וכו' וכו' ובסופו של דבר, בדקה ה-90, כאלהים מהמכונה, כאדוניס מן הים, צצו הכרטיסים המיוחלים. אני לא מבין הרבה באיצטדיונים בארה"ב אבל למרות שההופעה באיצטדיון של הג'איינטס אחי ואני נשב כנראה בצד של היאנקיז של העיר. אנחנו במפלס העליון וחשבון האשראי של אחי רָזָה ב-235$. אני קצת מרחם עליו. הביקור שלי עלה לו כבר 320$ ועוד לא קניתי כרטיס אפילו. העיקר הסטונז. כמובן שאם הם יגיעו לארץ בסופו של דבר (כפי שמספרת השמועה) אני ארגיש קצת טיפש לאור הדרמה שהעברתי את עצמי ובכ"ז, הופעה בארה"ב באיצטדיון וכאלה, בהחלט שווה את המאמץ ואת המיני-דרמה של הצהריים.   

מוזר ככל שזה ישמע, במציאות הם בטח נראים זקנים יותר.

נכתב על ידי , 23/5/2005 16:32   בקטגוריות אני וכאלה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-27/5/2005 01:25



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)