לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

דו"ח צפייה: שובי אליי - דייויד דוכובני, מיני דרייבר


כפי שודאי שמתם לב, רוב הדו"חות צפייה, מתרכזים בסרטים חדשים-יחסית. במקרה הספציפי הנ"ל, לא רק ש"שובי אליי" יצא לפני שלוש שנים, אלא שהוא גם הספיק להתיישן עד כדי כך, שראיתי אותו לפני כמה ימים, באחה"צ פנוי, ב - MGM.
מסיבות שאינן נהירות לי די הצורך (סנטימנטליות יתר אחרי ארוחת החג שלא אכלתי) הסרט דווקא מצא חן בעיניי וזאת למרות כשלים עקרוניים שקיימים בו. מדובר בדרמה-קומית-רומנטית מהזן הנדוש ביותר, מלאה באנשים טובים, רחובות שמחים, ואמריקנה שיוצאת מכל החורים. אני חושב שהצרה עם כל הז'אנר הזה היא ש"כשהארי פגש את סאלי" היה כל-כך מצויין שכל שאר הסרטים נראים חוורים ביחס אליו. בוני האנט, בימאית ויוצרת הסרט, גברה על המשוכה הגבוהה הזו (כשהארי פגש את סאלי) ע"י רעיון מעניין בדמות קידום העלילה בשני קווים מקבילים שנפגשים רק בחלק השני, יצירה של דמויות משנה בעלות עומק וע"י חידוד מוסר ההשכל, לכל אורך הסרט: "האסון של האחד הוא הגאולה של האחר".
התוצר הסופי הוא סרט קולח יחסית, רגשני לרמות אחרות, מצחיק לפרקים (ג'יימס בלושי Starring as the  האתנחתא הקומית), מלא בדמויות משנה חביבות (קרול אוקונור, באחת מהופעותיו האחרונות) וזורם. פשוט זורם.
העלילה (בקצרה): בוב רולאנד (דוכובני) הוא קבלן הנשוי באושר לאישה שעוסקת בזואולוגיה. בלילה המאושר ביותר בחייהם, האישה נהרגת בתאונת דרכים ומשאירה את בוב לבדו. מהצד האחר, גרייס (כל-כך שקוף לקרוא לדמות הראשית גרייס) היא צעירה הזקוקה בדחיפות להשתלת לב. לגרייס משפחה תומכת וחמה: סביה (אוקונור), אחותה (בוני האנט) וגיסה (ג'יימס בלושי). והנה יום אחד מגיע הלב החדש. גרייס יכולה להמשיך בחייה כרגיל. למרות כל זאת, היא עדיין סובלת מעכבות בגלל הצלקות שהניתוח הותיר בה. ובקומדיה רומנטית (כמו בקומדיה רומנטית), בוב מגיע למסעדה בה גרייס עובדת ומתאהב בה. הכול על מי מנוחות עד ש....
 
כיוון שהסרט כבר לא מציג בקולנוע הרי שאין אפשרות להמליץ עליו כעל סרט דייטים אולטימטיבי. אפשרות אחרת היא לשכור אותו בוידאו/DVD כחלק מדייט בבית (לתקופת הדייט השלישי עד השביעי לערך). אני די אהבתי למרות שאני מוכן להודות מראש שמדובר בסרט בינוני למדי (סיוע לחוות הדעת ניתן ע"י הופעתה של מיני דרייבר שגם אותה אני די מחבב וגם בגלל קרול אוקונור, ארצ'י באנקר זצ"ל שהוא האבא של כולנו). 



נכתב על ידי , 5/10/2003 13:15   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-11/10/2003 13:38



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)