לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

כמה קטנות על ספורט



  • שחר פאר נוצחה בסיבוב השלישי והודחה מהמשך הרולאן גארוס. חבל, באמת חבל, אבל לא נורא. היא רק בת 18 ולמרות שבטניס 18 זה לא גיל צעיר כל-כך יש סיבות לאופטימיות. אני מאוד מקווה שבשנים הקרובות הדחה של שחר בסיבוב השלישי תיחשב לאכזבה גדולה ולא מקור לגאווה. פעם הטניס היה ענף מצליח מאוד בישראל (מנסדורף, גליקשטיין, גלעד בלום, זוכרים ???) ואולי עכשיו עם ארליך ורם ושחר פאר נחזיר עטרה ליושנה.

  • עוד פחות משעה יתחילו משחקי המחזור האחרון שבסופם תקבענה שתי היורדות לליגה הלאומית. אני מוכן כרגע להמר שסכנין היא זו שתשרוד. יותר מזה, אני מוכן להמר שהיא כנראה תהיה היחידה מקרב הקבוצות המתמודדות שתצליח לנצח. הפועל חיפה לא תנצח מול מכבי ת"א בבלומפילד (הצהובים יבואו עם boost רציני אחרי החתימה המחודשת של נמני) ומכבי חיפה לא תעשה חיים קלים לבאר-שבע (שגם ככה נראית רע מאוד). סכנין לעומתן תנצח את אשדוד ותישאר. חבל לי על הפועל חיפה שסיפור ההישארות ההרואי שלהם יכל להיות הדבר הגדול האמיתי שיצא מהעונה הדי מחורבנת הזו. סכנין איבדה את כל הסימפטיה שהייתה לי אליהם בגלל ההתנהגות של הקהל במשחק מול הפועל ת"א ובגלל ההתנהגות של ההנהלה והשחקנים כלפי לחמן.

  • אני אמנם ארחיב בנושא בעתיד הקרוב אבל עושה רושם שעונת המלפפונים הקרובה תהיה סוערת במיוחד. כמה מלפפונים ירוקים במיוחד מסתובבים בשוק (ג'ובאני רוסו, פליטי אשדוד והפועל חיפה וכו'). בכלל, בשנים האחרונות כפי שודאי שמתם לב, עונות המלפפונים הפכו להיות מעניינות הרבה יותר מהנושא שלשמו הן מתקיימות: ליגת העל בכדורגל. אין מה לעשות, בכל הקשור לכדורגל אנחנו מתמחים בתחום החארטה-בארטה, עונת המלפפונים היא רק דוגמה לעניין הזה.

  • נהוג להחמיא לקהל של הפועל ת"א, וברוב המקרים בצדק, אלא שאתמול, יושבי שער 4-5, השרופים האמיתיים, הניפו שלטים בגנות משה תאומים ("תאומים נמאסת") ובגנות ההנהלה ("הנהלה זונה לכו הביתה"). ביקרתי לא אחת, בעבר, את ההנהלה ברשות תאומים. כמות הטעויות שהם עשו הייתה מחפירה. לרוע המזל, הם עדיין ממשיכים לנהל את הפועל (ושאף אחד לא יגיד אחרת) אלא שאני לא חושב שצריך להניף שלטים שכאלה. תאומים וחבריו לקחו את הפועל ת"א כשאף אחד לא רצה והביאו את הקבוצה לשורה נאה של הישגים. גם לאור הטעויות שהם עשו הם ראויים ליחס טוב יותר.

  • טליק טוען שיש נימה של גזענות בהתייחסות אוהדי וקברניטי הפועל ת"א לג'קי בן-זקן. אני בהחלט יכול להבין את הטענה הזו והיא לא לגמרי לא נכונה אבל לטעמי מדובר בסתם הגזמה. אוהדי הפועל חוששים מג'קי בן-זקן בעיקר מפני שהוא אף פעם לא הביע עניין גדול בקבוצה. הפחד מגורם זר שיבוא וינסה לעשות לעצמו שם על הגב של הפועל מפחידה את האוהדים. כרגע בן-זקן נראה מעוניין ומוכן אבל מה יקרה כשיימאס לו. הוא ייקח את השחקנים שהוא הביא ויעזוב את הקבוצה שתישאר חרבה. זה הפחד העיקרי של האוהדים ובקטע הזה אני מבין אותם.

  • ראובן עטר הסיר את מועמדותו לאימון מכבי נתניה בעונה הקרובה. הנהלת נתניה (שזה שם קוד לאשר אלון) החליטו שדחוף להם למנות מנג'ר לקבוצה. ובאמת, למה לא. מנג'ר זה מילה יפה באנגלית שהמשמעות העיקרית שלה בכדורגל שלנו היא שיש עוד אחד שמפריע למאמן לעבוד ויש עוד אחד שההנהלה תתערב לו בעניינים. למה מנג'ר ? מה כ"כ דחוף ? עטר העלה את נתניה לליגת העל ובהחלט מגיע לו לאמן אותה בעונה הבאה. מצד אחד הנהלת נתניה אומרת שעטר חסר נסיון ומהצד האחר הם רוצים להביא את פרדי דוד "עתיר" הנסיון. בקצרה: נתניה בדרכה לליגה הלאומית. חבל לי על האוהדים וחבל לי על הליגה שלנו שראוייה לנתניה טובה יותר.
נכתב על ידי , 28/5/2005 15:56   בקטגוריות ספורט וכאלה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אישה בלי גבולות ב-31/5/2005 19:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)