לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

הליכת בוקר


בשעה 4:42 התעוררתי. ולא שהשינה שקדמה לרגע הזה הייתה מוצלחת במיוחד. או שהיה לי חם, או שלא היה לי נוח או שסתם לא בא לי. אחרי 3 שעות שינה הבנתי שהלילה נגמר (אני סתם דרמטי, פשוט קמתי להשתין ולא יכולתי לחזור לישון). אין תחושה מעיקה יותר מלשכב במיטה ולדעת שאת השעתיים שנותרו לך לישון עד הלקום-לעבודה, אתה כבר לא תישן. אז יצאתי מהבית. הלכתי למסלול. בשנים האחרונות, כל לילה של נדודי שינה לווה במחשבה על ללכת למסלול. הבוקר, קיימתי. יצאתי מהבית ב-5:30 שזו שעה שיאה לאנשים כמו טליק (איך לעזאזל אתה מצליח לקום בשעות האלה כל בוקר ???) ונסעתי למסלול. הייתי בטוח שאני אהיה שם לבד. וטעיתי. מסתבר שחולון היא עיר תוססת למדי בשעות הקטנות של הבוקר (או של הלילה, תלוי מאיזה צד מסתכלים). למרות ההתנגדות הקלה מצד השרירים וההתנגדות הגדולה מצד המחשבה (קול קטן בתוך הראש צעק עליי כל הזמן: "בן-אדם, לך לישון, זה 5:30 בבוקר !!!") הלכתי. הלכתי כמו מנ-ייק. אפילו שברתי את שיא המסלול שלי (אולי הלילה יהיה דיווח בחדשות הספורט). אח"כ חזרתי, התקלחתי, טיפלתי במשבר-יום-שלישי של השותפה שלי והלכתי לעבודה. נכון לעכשיו, אני מצליח להעמיד פני ער (האנשים שמסביבי ממש קונים את זה). נכון שזה לא כ"כ נורא לקום ב-5 בבוקר ולצאת לעשות ספורט אבל אם זה יקרה הלילה שוב, אני לא אחראי למעשיי.
נכתב על ידי , 31/5/2005 10:16   בקטגוריות אני וכאלה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-2/6/2005 11:33



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)