לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

Movie mistakes (ענת, תמשיכי לא לקרוא !!!)


כמי שטריוויה על קולנוע וכדורגל ממלאות את עולמו הרוחני בימים בהם הוא לא תפוס, אחד מהאתרים האהובים עליי באינטרנט הוא:

 


http://www.movie-mistakes.com 


 


אני מת על טעויות בקולנוע. יש מלא כאלה וחלקן מאוד מפורסמות (טעויות היסטוריות כגון: חיילים רומאיים עם שעונים, פנסי חשמל באטלנטה של מלחמת האזרחים וכו'). ישנן טעויות שעומדות בבסיס המבנה הרעיוני של הסרט (אם דוק בראון נשאר בסופו של דבר במערב הפרוע יחד עם קלרה, איך  לעזאזל הוא הצליח להקים מכונת זמן נוספת כדי לחזור ולבקר את מארטי ב - 1985) ועוד כהנה וכהנה.


חלק ניכר מהטעויות באתר מורכב מטעויות טכניות שקשורות במיקרופון שנדחף לתמונה או אחד מאנשי הצוות שמופיע פתאום על המסך ללא צורך.


אחת מהשאיפות שלי הייתה להכניס איזושהי טעות לאתר. קיוויתי שפעם אחת גם אני אצליח למצוא איזשהו משהו או איזשהו חוסר הגיון ע"מ להיכנס לאתר.


והנה זה קרה: מלהולנד דרייב (הסרט המדובר ביותר של השנה בבלוג של איילון) סיפק לי את ההזדמנות להיכנס למובי מיסטייקס.


אני לא אחזור כאן על הטעות על-מנת שמי שלא ראה את הסרט עדיין יוכל לראות אותו בשקט ושלווה (ענת, למשל) ובכל זאת, בימים כל-כך סטאטיים של אמצע אוקטובר, הנה מקור קטנטן לגאווה:


 


http://www.moviemistakes.com/film1921 


 


נכון, זו לא מדלייה אולימפית של לי קורזיץ', זה לא פרנסה, זה לא בחורה, אבל עדיין זה משהו. Ain't it ???!!??

נכתב על ידי , 15/10/2003 17:52   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)