לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

דו"ח צפייה: נזיר חסין אש - שון ויליאם סקוט, יון-פאט צ'אוּ


יש סרטים שאתה רואה ולוקח זמן עד שאתה יכול לכתוב עליהם. יש סרטים שבשבילם אתה מחכה לחוות דעת נוספות. יש סרטים מעניינים ששווים דיון. יש סרטים שאליהם אתה מגיע עם רמת ציפיות אדירה שלפעמים אפילו מצליחה להצדיק את עצמה. יש גם את "נזיר חסין אש". ושלא נטעה, זה לא סרט רע במיוחד. אני מניח שהוא אפילו יכול לקרוץ לאוהבי הז'אנר אלא שאין לי איתם דבר וחצי דבר. אם הייתי בן 12 והייתי בחופש הגדול, יכול להיות שהייתי הולך לסרט הזה ונהנה וזה לא בגלל שהוא לוקה בהומור-פלוצים-יהודה-ברקני (שזה סוג ההומור שהיה לי בקולנוע בגיל 12) וזה גם לא בגלל הקטעים של המכות, אלא סתם כי אין הרבה ממה להינות בגיל 12. אחד משותפיי לצפייה (שהוא דווקא כן מאוהדי ז'אנר סרטי המכות-מכוניות מתפוצצות וכו') העיר בידענות שמעורבותו של ג'ון וו בהפקת הסרט מבטיחה רבות ויכול להיות שהיא גם קיימה. אין לי עניינים עם ג'ון וו, אנ'לא יכול לדעת.

יש כמה דברים בהחלט שווים בסרט: ג'יימי קינג (בתפקיד היפה) היא יפה-אמיתית ועסיסית. קטעי המכות הם סוג של פארודיה על "מטריקס" (סוג של פארודיה = אין לי מושג אם זה פארודיה או מחווה או סתם העתקה) וזהו בערך. לא הרבה מעבר לזה.

 

בקצרה: צ'אוּ מגלם נזיר שזוכה לכוחות מיוחדים הגלומים במגילה עליה הוא מצווה לשמור. במסעו ברחבי ארה"ב אחרי היורש למגילה הוא נתקל בקאר (סקוט) פרחח צעיר שעוסק בעיקר בכיוס. זהו בערך. בדרך יש גם את ג'יימי קינג שסתם בא לי עליה ועוד איזה נאצי שרודף אחרי המגילה על מנת להשיג את נעוריו מחדש. זה טפשי כמו שזה נשמע ואפילו יותר מזה. הרבה מכות, הרבה הומור-סטיפלרי (ולא בכדי) וזהו. אל תבזבזו על זה את הזמן.

 

 








כמחווה של רצון טוב לשבוע שבפתח "הבלוג של אילון" מצרף תמונות של הסרט למרות שהוא גרוע במיוחד ובעיקר כדי שתראו מי זאת הג'יימי קינג הזאת שדיברתי עליה 

נכתב על ידי , 18/10/2003 23:57   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)