לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

סוף עונת המלפפונים.


ברוך דגו חתם בשעה טובה ומוצלחת בפועל ת"א וזכה לחולצה מס' 7. "לא ברוך, אין ציפיות ממך בכלל, סתם ככה יצא שנתנו לך את החולצה עם המס' של משה סיני". לא קל לברוך דגו אבל מה שבטוח שבהפועל ת"א יהיה לו טוב הרבה יותר ממה שהיה לו במכבי ת"א בשנה האחרונה ובעיקר בחודש האחרון. שלא באשמתו, דגו היה אחת הדוגמאות הבולטות לגועל של עונת מלפפונים. כידוע, אני לא נמנה על אוהדי מכבי ת"א אבל אפילו אני, שרגיל לצפות להכל מהכדורגל הישראלי, נדהמתי מהשפלות והרשעות בה התנהגה מכבי עם דגו. אני מבין שבמכבי מתכננים עונה חלומית ומחתימים כוכבים ללא הפסקה. כל הכבוד, באמת. זה ייתן ניעור רציני לליגה שלנו. אין מה לדבר. אבל השאלה היא איך קבוצה כמו מכבי ת"א מרשה לעצמה להתנהג כך עם שחקן שבחמש שנותיו בקבוצה היה שותף ואפילו אחראי לכמה מהרגעי הגדולים ביותר. להזכירכם, דגו היה שחקן העונה בעונת האליפות האחרונה של מכבי. אמנם האוהדים לא סלחו לו על ההורדה של נמני לספסל, אבל גם אם אנחנו הולכים עם הרציונל של האוהדים (כמה רציונל כבר יכול להיות למי שאוהד מיוזמתו את מכבי ?) הכעס היה צריך להיות מופנה כלפי קלינגר ולא כלפי דגו. בכל מקרה, בהרפתקאת ליגת האלופות, דגו כבש את ארבעת השערים של הקבוצה. הוא כבש את הפנדל המכריע שהעניק למכבי את הגביע במאי האחרון ואחרי כל זה, מכבי תנהגה איתו באופן מביש. אפילו דגו עצמו הצהיר לפני חודש "הכושי עשה את שלו". ולא, זו לא בדיחה על זה שדגו הוא אתיופי, זו באמת הייתה התחושה. מכבי זרקה את דגו ועשתה את מירב הממצים לעכב את יציאתו מהקבוצה. זה לא רק "הכושי עשה את שלו". זה "הכושי עשה את שלו אבל בוא נתעלל בו קצת לפני שהוא ייברח לנו". זה היה גועלי ולא ברור. בסופו של דבר הם מכרו אותו להפועל ת"א. עוד החלטה שאני לא מבין. דגו בן 24, זה עדיין צעיר במונחי כדורגל. לעומת זאת, כל הקישור היצירתי של מכבי בן 33 (נמני, רוסו, ברקוביץ'). נניח והם יחזיקו מעמד בעונה הקרובה. רק נניח. מה יהיה אחרייה. מי ינהיג את הקבוצה ? לירן כהן ? הרי אתם מתכננים לייבש אותו עונה שלמה על הספסל, למה שינהיג את הקבוצה ? אני מאוד מאוד מקווה שמכבי תצטער במהרה על המכירה והעזיבה של דגו. לא רק בגלל העונה המעולה שהוא ייתן בהפועל אלא בגלל שצדק צריך להעשות ולהראות. בינתיים, עונת המלפפונים מתקרבת לקו הסיום. למכבי והפועל ת"א נשארו כמה מקומות לשחקנים זרים. אני עדיין מקווה שהפועל תנצל את המקומות שלה כדי להביא חלוץ-סקורר, קשר אחורי ועוד שחקן. אף פעם לא תפסתי יותר מדי מהשחקנים הזרים כך שאני לא מתרגש מכל מי שיגיע (אם יביאו את רונאלדיניו את תודיעו לי, אני אתרגש בשבילו). צפוייה עונה מעניינת, כך זה נראה. יש לפחות שלוש קבוצות חזקות ועוד קבוצה שלא מפסיקה להפתיע כבר כמה שנים. המפתיעות של העונה שעברה (בני יהודה, נצרת עילית) התארגנו בזמן לעונה הקרובה וזה כבר טוב. הפועל כפ"ס מנסה להיבנות ועשתה רכש חכם והכי חשוב, מכבי נתניה חוזרת ופעם בשבועיים יהיה משחק בקופסה. הלוואי וזה ייראה כל-כך טו מו שזה נשמע לי כרגע. 
נכתב על ידי , 21/7/2005 12:11   בקטגוריות ספורט וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-22/7/2005 23:24



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)