לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

אל יתהלל....


כתבתי לפני יומיים פוסט עמוס שחץ וחשיבות עצמית כיוון שהצלחתי להכניס עוד תרומה ל - Movie mistakes. למפעילי האתר ההוא יש E-mail קבוע שהם שולחים לכל מי שתרומתו מפארת את האתר ולהלן מספר שורות מחלקו האחרון של אותו E-mail:

 

Please be aware that many entries may be corrected quite soon after posting, and while this e-mail confirms that your entry is currently listed on the site, it may be moved to the misconceptions area or removed if a counter-argument is submitted.

 

ישנם אנשים שקוראים אזהרות כאלה בעיון ולפיכך מנמיכים ראש עד אשר תרומתם תהיה חקוקה בסלע. אני לעומת זאת הזדרזתי לפרסם ברבים את דבר תהילתי הזמנית, והנה בעוד אני מתהלך אנה ואנה, גאה ונפוח חזה כטווס ביום כלולותיו, הסתבר לי (די במקרה) שתרומתי הדלה הוסרה מהאתר (ללא כל הסבר mind you).

אחד מהדברים שמפעילי האתר עוד מוסיפים (במהלך התרומה) הוא שיש לתת איזושהי חירות יצירתית ליוצרי הסרט. כלומר: גם אם בפועל מתקיימת טעות או חור בעלילה, יש לפעמים מקום לתת ליוצרים את ה benefit of the doubt כיוון שלכולם ברור שמדובר פה בסרט, בדייה, fiction. ייתכן וזאת הסיבה שגרמה למפעילי האתר להוריד את תרומתי (יכול להיות שהיא הייתה קטנונית מדי), יכול להיות שבימים הקרובים יופיע הסבר נגדי למה שרשמתי שיאושש/יפריך את מה שכתבתי.  סיפרתי אתמול על טרגדיית ה - Movie mistakes לאחד מחבריי הקרובים והמסקנה הייתה שזה טפשי לחפש טעויות בסרט שמבוסס על מסע בזמן שהוא מראש רעיון קצת אפעס ילדותי.

 

אגב, אפשרות נוספת שתסביר מדוע התרומה שלי הוסרה מן האתר היא שמפעילי אתר ה - Movie mistakes  הם ודאי אנטישמים שעושים הכול ע"מ למנוע מישראל את ההשתלבות במרחב הוירטואלי. גם זו אפשרות.

נכתב על ידי , 30/10/2003 10:23   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)