לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

עונת המלפפונים (אם יורשה לי להשתחצן לרגע קצר).


יצא לי לקרוא במקרה פוסטים שכתבתי לפני שנה. זה פשוט מדהים.

בדיוק לפני שנה כתבתי את הטקסט הבא על עונת הכדורגל הקרובה (זו שהסתיימה לפני חודשיים):

 

"את האליפות הקרובה תיקח מכבי חיפה. הימרתי בעבר, ואני עדיין נוטה להאמין, שמתחילה להיווסד כאן שושלת. עוד הצלחה קטנה בליגת האלופות ויקיץ הקץ על התחרותיות בליגה שלנו. נכון לעכשיו לשחר יש הכי הרבה כסף ויכול להיות שברחובות ממנה הוא בא, הכסף כן גדל על העצים. זאת הולכת להיות עונה מחורבנת בדיוק כמו זו שהסתיימה. הרמה תמשיך להיות נמוכה, הנבחרת תמשיך להפסיד ובסוף העונה הפרשן הלאומי, אברהם גרנט ימשך לנפח את השכל לגבי החוסםן המנטלי, המכות הנייחות וכו'. את הכדורגל נמצא באנגליה, בליגת האלופות ובעיקר, במקומות שבהם ממש משחקים את המשחק הזה. פה בארץ זה לא כדורגל, זה נראה דומה וזה מבוסס על אותם עקרונות אבל זה ממש לא זה".

 

אני בדרך-כלל לא צודק בניחושים שלי אבל במקרה ההוא זה כנראה עבד מעל למצופה. זה רק מעורר בי את החשק לכתוב על העונה הקרובה או להחזיר לתחייה את ההתערבות שהייתה לי עם אורן מהעבודה על העונה הקרובה.

 

נכתב על ידי , 23/7/2005 01:24   בקטגוריות ספורט וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-24/7/2005 09:50



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)