לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

התבגרות


לפני כמה ימים יצא לי לשמוע ברדיו ראיון עם שי זורניצר שמוציא תקליט חדש. זורניצר היה אחד מהבוגרים של אחד מהמחזורים המבטיחים ביותר של להקת הנח"ל (שרון חזיז, דנה ברגר, תומר שרון, איילה אשרוב, יואב צפיר, מומי לוי), לפני 10 שנים בערך הוא הוציא את אלבום הסולו היחידי שלו שלא כ"כ הצליח ונמוג לאלמוניות יחסית ולחיי נישואין. מתוך אלבום הסולו ההוא (בתום קול הצעקה) השיר הכי זכור הוא "התחייבות", שיר שאת מילותיו כתב אהוד מנור (ולפי מה שהבנתי הן נכתבו ע"פ הצעת הנישואין של זורניצר לחברתו). זה היה ואלס רומנטי שהוגש בקולו הצרוד של זורניצר ולווה בוידאו שקיבע את מעמדו (לתקופה קצרה יחסית) כחתיך מזמר עם מבט מצודד:

 

מהיום הראשון, הרגשתי שזה נכון. שאיתך אני רוצה להתעורר ולישון.
אך לא אמרתי לך מילה ורק חיכיתי בלי אויר שתתני לי סימן שיעיר, מילים כמו בשיר.
שוב אני מוכן לומר לך את המילים המקרבות, מוכן להסתכן שוב במילים המחייבות
רוצה להשאר לצידך, איתך, הלב הזה נפתח,
ועולה צרוף מילים שכבר נשכח, אני אוהב אותך.

 

באמצע שנות העשרים שלו זורניצר, כך מסתבר, היה רומנטי למדי. והנה עבר לו עשור. זורניצר כבר נשוי (ועם כזאת הצעה וכזה שיר מי יכלה לסרב לו). מפוכח, עם ארבעה ילדים, מסתכל על החיים ממקום לגמרי אחר וכנראה שגם מציאותי יותר. "את לא מבינה", הלהיט החדש שלו הוא (כנראה) אחד משירי האהבה המוזרים ביותר ששמעתי ולא מוזר ברמה של "ג'ירפות" או "נושאי המגבעת" אלא מוזר ברמת הישירות שבה הוא מדבר לאהבה שלו. הוא אמנם אוהב אותה אבל בדרכו שלו. הוא אוהב אותה למרות כל הדברים שהיא לא עושה או כן עושה ולא צריכה לעשות. נכון לעכשיו, "את לא מבינה" על מקצב הרוק-דיסקו המוזר שלו והטקסט השונה, הוא שיר השבוע שלי. שיהיה בהצלחה לזורניצר.

 

את לא גורמת לי נחת,
את מכוונת ולא פוגעת,
את לא נותנת שקט,
את לא נותנת כח
את שוב דואגת לא צוחקת חודש,
את לא גורמת אושר,
את לא שוברת מתח,
את מרעישה,
את מחלישה,
את כובלת,
את עצובה את לא רואה, את לא.

אבל אני אוהב אותך,
את לא מבינה,
את לא מבינה
אבל אני אוהב אותך,
את לא מבינה,
את לא מבינה

את לא עומדת בלחץ,
את מבולבלת,
תמיד בורחת,
את לא עושה פה סדר
ולא מוצאת מרגוע,
את שוב בוכה,
את לא יוצרת קשר,
את לא בונה לי גשר,
את עלולה לטבוע,
את בלגאן, את סערה,
את נשברת, את הרוסה,
את לא רואה, את לא.....

אבל אני אוהב אותך....



תמונה באדיבות (נניח) מומה.

נכתב על ידי , 24/7/2005 14:23   בקטגוריות מוזיקה וכאלה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילון ב-28/7/2005 02:26



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)